  • 11. Data: 2015-05-13 23:14:55
    Temat: Re: vectone przysłało starter
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    > Cóż takiego oferuje ten operator wirtualny? Wydaje mi się, że nic
    > nadzwyczajnego, aby biegać po mieście i szukać starterów? Operator o
    > niezbyt dobrej reputacji.
    starterów chyba nie da się kupić
    wyłącznie zamowienie za darmo przez stronę

  • 12. Data: 2015-05-14 00:24:48
    Od: "Pawel G." <c...@o...pl>

    W odpowiedzi na maila od Jingiel z dnia: 2015-05-13 21:38:

    > Cóż takiego oferuje ten operator wirtualny? Wydaje mi się, że nic
    > nadzwyczajnego, aby biegać po mieście i szukać starterów? Operator o
    > niezbyt dobrej reputacji.
    A TO ma w ogóle jakąkolwiek "reputację"??

    Paweł

  • 13. Data: 2015-05-14 16:56:47
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    no cóż, okazało się że jednak jest w vectone jeden kruczek
    mianowicie naliczanie minutowe

    poczta głosowa u kogoś? sru 9gr za nic

    no cóż zatem powrót do starego dobrego virgin z 13gr/min

  • 14. Data: 2015-05-14 17:13:25
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Thu, 14 May 2015 16:56:47 +0200, "zlotowinfo" <u...@g...pl>
    wrote:

    >no cóż, okazało się że jednak jest w vectone jeden kruczek
    >mianowicie naliczanie minutowe

    Przy kwocie 9gr za minutę do każdej sieci to normalnie
    "złodziejstwo":)

    Pozdrawiam

  • 15. Data: 2015-05-14 18:07:14
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "dizel" <x...@x...xx> napisał w wiadomości

    > Przy kwocie 9gr za minutę do każdej sieci to normalnie
    > "złodziejstwo":)

    przy tej kwocie i z reguły krótkich rozmowach
    virgin za niecale 13 gr jest lepszy

  • 16. Data: 2015-05-15 18:11:46
    Od: h...@g...com

    W dniu czwartek, 14 maja 2015 18:07:11 UTC+2 użytkownik zlotowinfo napisał:
    > Użytkownik "dizel" <x...@x...xx> napisał w wiadomości

    > przy tej kwocie i z reguły krótkich rozmowach
    > virgin za niecale 13 gr jest lepszy

    Dlatego ja takie twory jak powyższy używam wyłącznie jako rezerwę do transmisji
    danych.
    Bo trzeba przyznać, że 3GB za dychę jest dobrą ofertą w porównaniu do pakietów w moim
    abonamencie w Orange gdzie 1GB kosztuje 15
    Nawet jak wszystko idzie przez Zjednoczone Królestwo jak w Lycamobile ;-)

    --
    Heniek