    Newsgroups: pl.comp.programming
    Date: Fri, 21 Feb 2020 07:39:36 -0800 (PST)
    Subject: Re: w miedzyczasie..
    From: fir <p...@g...com>

    W dniu piątek, 21 lutego 2020 16:31:19 UTC+1 użytkownik g...@g...com napisał:
> [...]
    takie cuś (raczej żart, niż poważny projekt, ale pod różnymi względami całkiem mi się
    podoba):

    juz jakies rozbudowane bydle ;c

    > Ogólnie to zależy.
    > Użycie przenośnego engine'u teoretycznie pozwala im od razu udostępniać ten edytor
    na różne platformy.
    > Trochę jak pisanie w Javie, gdzie w gruncie rzeczy do rozmiaru Twojego programu
    dochodzi rozmiar JVM

    > Ale ogólnie się zgadzam. Na Androida co prawda piszę w Javie, ale to wynika w dużej
    mierze stąd, że tam Java już jest i musi być (i nawet nie do końca bym wiedział, jak
    użyć ichniego natywnego API, i z jakimi restrykcjami by się to wiązało jeżeli idzie o
    instalowalność mojego programu)

    > I tak jak do tej pory za bardzo Javy nie tykałem, po tych doświadczeniach muszę
    powiedzieć, że to doświadczenie nie jest aż tak tragiczne, jak bym się spodziewał.

    dla mnie tez moze doswiadczenie z jawa czy c++ nie jest "az tak tragiczne" (zalezy)
    ale moje doswiadczenie z c jest tak dobre ze praktycznie okazuje sie ze jednak nie
    moge sie zmusic do popisania w c++/java (like c-adddict)