  • Data: 2011-05-18 12:52:14
    Temat: Re: warzywa kontratakują : flame warning
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <t...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-05-18 11:17, Bartek Kacprzak wrote:

    > I to jest sluszny wniosek, mnie takie urzadzenie rowniez by sie
    > przydalo, chocby do sprawy w ktorej jutro bede zeznawal.

    > Znow klamiesz :) Nigdzie nie twierdzilem podobnych rzeczy.
    > Po prostu z punktu widzenia motocyklisty tamten opis byl niemozliwy.
    > Dopisales jak bylo i masz odpowiedz w poprzednim poscie.
    > Mnie tylko wkurwia wasze generalizowanie i jeczenie jacy to
    > motocyklisci sa be, na podstawie jednostkowych przykladow.

    Ja nie twierdzę, że wszyscy motocykliści są be. Mnie drażni twierdzenie,
    że motocyklista jest nieomylny i pomimo niewielkiego odstępu zachowuje
    bezpieczną odległość a do kolizji dochodzi wyłącznie w wynika nagłych
    manewrów dokonywanych przez kierowców.

    Mnie drażni przeciskanie na siłę - ponieważ dla zaoszczędzenia kilku
    sekund-minut, ryzykują i w wyniku ewentualnej kolizji na dużo wiekszą
    stratę czasu (i jak widać również pieniędzy) narażają innych uczestników
    ruchu.

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik