    Newsgroups: pl.comp.programming
    Date: Mon, 27 Oct 2014 11:09:55 -0700 (PDT)
    Subject: Re: wcięcia
    From: firr <p...@g...com>

    wogole ten n++ chyba znacznie sie poprawil przez ostatnie pare lat

    co do tego

    Features

    Syntax Highlighting and Syntax Folding

    User Defined Syntax Highlighting and Folding: screenshot 1, screenshot 2, screenshot
    3 and screenshot 4
    PCRE (Perl Compatible Regular Expression) Search/Replace
    GUI entirely customizable: minimalist, tab with close button, multi-line tab,
    vertical tab and vertical document list
    Document Map
    Auto-completion: Word completion, Function completion and Function parameters hint
    Multi-Document (Tab interface)
    Multi-View
    WYSIWYG (Printing)
    Zoom in and zoom out
    Multi-Language environment supported
    Bookmark
    Macro recording and playback
    Launch with different arguments

    dla mnie wazne i przydatne -> (a czego nie ma w wiekszosci w moim starym edytorku
    context ktorego ciagle uzywam)

    - pelna kustomizacja (nie sprawdzalem czy tu faktycznie jest pelna)

    - document map - nigdy nie uzywalem ale chyba
    spoko

    - auto-completion - nie uzywalem ale chyba spoko

    - zoom in/out - to jest przydatne (ciagle szkoda ze nie plynne)

    - jest jeszcze spell checker,

    - multi view (nawet nie pamietam czy w moim starym edytorze to jest czy tego nie ma,
    chyba nie ma - byc moze przydatne

    co do reszty

    - syntax folding - nie wiem czy kiedykolwiek sie przekonam

    - PCRE - w sumie szczerze nienawidze wyrazen regularnych tak ze nie wiem czy sie
    kiedys przekonam

    - makra - sam nie wiem

    jest tego juz na tyle duzo ze moze arto poswiecic by pare tygodni by poprobowac
    przesiadke, sam nie wiem - prostsze toole maja tak naprawde pewne gigantyczne zalety
    i to jest wlasnie bol ze samolot to nie rower ;/

    (tylko ze ne wiem czy da sie z tego zrobic ide - tj czy przechwytuje 'w sobie' output
    z kompilatora i mozna tez spod tego odpalac skrypt budwoania - no i przydaloby sie
    nie
    jakies prymitywne search/replace tylko zwykle
    opcje do refaktoryzacji - co np dla c chyba nie jest trudne) - contexta uzywam chyba
    gdzies tak od 12-14 lat teraz na tyle te edytory sie ruszyly ze widac postep (tylko
    chyba ciagle brak tego skonczonego refektora/yzera)