  • 1. Data: 2014-10-27 00:45:56
    Temat: wcięcia
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    czy w notepadzie++ można zrobić hurtowo wcięcia o jeden tab w wielu
    wierszach jednocześnie?

  • 2. Data: 2014-10-27 09:30:40
    Temat: Re: wcięcia
    Od: "R.e.m.e.K" <p...@w...pl>

    Dnia Mon, 27 Oct 2014 00:45:56 +0100, platformowe głupki napisał(a):

    > czy w notepadzie++ można zrobić hurtowo wcięcia o jeden tab w wielu
    > wierszach jednocześnie?

    Mozna

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 3. Data: 2014-10-27 12:29:19
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    czuję niedosyt po Twojej powskiej zasługującej na grant wypowiedzi...

  • 4. Data: 2014-10-27 12:33:40
    Od: "R.e.m.e.K" <p...@w...pl>

    Dnia Mon, 27 Oct 2014 12:29:19 +0100, platformowe głupki napisał(a):

    > czuję niedosyt po Twojej powskiej zasługującej na grant wypowiedzi...

    bardzo mnie wzruszyla Twoj problem

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 5. Data: 2014-10-27 13:03:39
    Od: Stregor <s...@w...to.gmail.com>

    > czuję niedosyt po Twojej powskiej zasługującej na grant wypowiedzi...

    Ale dlaczego? Przecież dokładnie odpowiedział Ci na pytanie, które zadałeś.

    --
    Pozdrawiam,
    Stregor

  • 6. Data: 2014-10-27 13:49:30
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    Ktoś tu testował może to "automatyczne robienie wcięć"?

  • 7. Data: 2014-10-27 14:33:29
    Od: NotBear <p...@i...pl>

    W dniu 2014-10-27 13:49, platformowe głupki pisze:
    > Ktoś tu testował może to "automatyczne robienie wcięć"?

    Tak

    --
    NotBear

  • 8. Data: 2014-10-27 14:39:18
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    i jak?

  • 9. Data: 2014-10-27 14:51:14
    Od: "R.e.m.e.K" <p...@w...pl>

    Dnia Mon, 27 Oct 2014 14:39:18 +0100, platformowe głupki napisał(a):

    > i jak?

    Fajnie

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 10. Data: 2014-10-27 15:00:27
    Od: firr <p...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 27 października 2014 14:39:22 UTC+1 użytkownik platformowe
    głupki napisał:
    > i jak?

    nie wiem czemu starasz sie gadac z roznymi jawnymi grupowymi polglówkami - ja
    połgłówkow
    (co najwyzej) spuszczam pod biezaca wodą i mam (świety) spokoj

    u mnie w n++ wystarczy ze zaznaczysz blok tekstu wciskasz tab i caly ten blok ma
    ustawionego taba