  • Data: 2007-08-30 21:22:19
    Temat: Re: whois
    Od: Marcin Gryszkalis <m...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pawel J. Sawicki - s/-//g wrote:
    > Poprawili :( Captcha to juz niestety nie jest:
    Chciałeś powiedzieć - znowu zepsuli ;)

    > Po zawodach, chyba ze "preprocesing" to jakas prosta operacja na znakach,
    > a nie cos co zwiekszy dlugosc ciagu :/

    ciąg jest tej samej długości ale nie mam w tej chwili czasu analizowac, to
    moze byc cokolwiek w stylu
    $hash = md5(16 x reverse(md5($cap."salt")))

    napisałbym jeszcze pare słów, ale jeszcze mnie ABW zwinie - np. za
    naruszenie DMCA :)

    pozdrawiam
    --
    Marcin Gryszkalis, PGP 0x9F183FA3