  • 1. Data: 2007-08-23 16:08:20
    Temat: whois
    Od: Marcin Gryszkalis <m...@f...pl>

    solved, jakkolwiek myślę, że na niedługo ;)
    http://whois.fork.pl/whois.pl
    pozdrawiam
    --
    Marcin Gryszkalis, PGP 0x9F183FA3
    jabber jid:m...@f...pl, gg:2532994

  • 2. Data: 2007-08-23 16:43:03
    Temat: Re: whois
    Od: Bartosz Feński aka fEnIo <f...@d...org>

    W artykule Marcin Gryszkalis napisał(a):

    > solved, jakkolwiek myślę, że na niedługo ;)
    > http://whois.fork.pl/whois.pl

    Niech Ci to Bozia w dzieciach wynagrodzi ;)

    REGISTRAR:NASK
    ul. WÄwozowa 18
    02-796 Warszawa
    Polska/Poland
    +48.22 3808300
    i...@d...pl

    Mogłoby nie gubić pl znaczków.

    pozdr,
    fEnIo

    --
    ,''`. Bartosz Fenski | mailto:f...@d...org | pgp:0x13fefc40 | irc:fEnIo
    : :' : 32-050 Skawina - Glowackiego 3/15 - malopolskie v. - Poland

  • 3. Data: 2007-08-23 18:39:56
    Od: Marcin Gryszkalis <m...@f...pl>

    Bartosz Feński aka fEnIo wrote:
    > Mogłoby nie gubić pl znaczków.
    nie gubi tylko daje as is (utf8 iirc)

  • 4. Data: 2007-08-24 09:21:13
    Od: Bartosz Feński aka fEnIo <f...@d...org>

    > nie gubi tylko daje as is (utf8 iirc)

    To zamieszaj by do czegoś ludzkiego przerabiał ;)

    pozdr,
    fEnIo

  • 5. Data: 2007-08-24 09:26:49
    Od: Szymon Sokół <s...@b...operator.from.hell.pl>

    On Fri, 24 Aug 2007 09:21:13 +0000 (UTC), Bartosz Feński aka fEnIo wrote:

    > To zamieszaj by do czegoś ludzkiego przerabiał ;)

    A co jest złego w UTF-8?

    --
    Szymon Sokół (SS316-RIPE) -- Network Manager B
    Computer Center, AGH - University of Science and Technology, Cracow, Poland O

  • 6. Data: 2007-08-24 09:38:48
    Od: Bartosz Feński aka fEnIo <f...@d...org>

    W artykule Szymon Sokół napisał(a):

    > A co jest złego w UTF-8?

    To, że nie mam konsoli w UTF ;)

    Se przepuszczę przez konwerta, anuluję prośbę ;)

    pozdr,
    fEnIo

  • 7. Data: 2007-08-24 10:53:40
    Od: Michał Mirosław <n...@r...qmqm.pl>

    Istnienie "Marcin Gryszkalis" przekazało taką wiadomość:
    > solved, jakkolwiek myślę, że na niedługo ;)
    > http://whois.fork.pl/whois.pl
    > pozdrawiam

    A po co Ci miska na ciasteczka w pliku? Nie lepiej tak, jak poniżej?

    $bro->cookie_jar({});

    --
    Michał Mirosław http://rere.qmqm.pl/ |____|
    mailto:n...@r...qmqm.pl |

  • 8. Data: 2007-08-24 11:58:17
    Od: Marcin Gryszkalis <m...@f...pl>

    Michał Mirosław wrote:
    > A po co Ci miska na ciasteczka w pliku? Nie lepiej tak, jak poniżej?
    > $bro->cookie_jar({});

    pewnie, że lepiej, to copy+paste z jakiegoś innego skryptu, gdzie
    potrzebowałem zapisać ciasteczka pomiędzy uruchomieniami...
    pozdrawiam

  • 9. Data: 2007-08-24 14:38:17
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    Marcin Gryszkalis wrote:

    > solved, jakkolwiek myślę, że na niedługo ;)

    Brawo Dagoonku :)

    Co jednoczesnie obnaza slabosc samej idei i wprowadzenia
    utrudnien dla uzytkownika, a nie 'kombajnistow'. Niedlugo
    sie okaze ze kolejnej captchy czy innego zabezpieczenia
    sokoli wzrok szefa pracowni poligraficznej ani sam
    jego autor ;)

    Nawiasem mowiac, na cale szczescie w swiecie nowoczesnych
    technologii istnieje cos takiego: "Jeżeli masz problem
    z odczytaniem kodu prosimy o kontakt telefoniczny z Centrum
    Obsługi Klienta pod numerem +48 22 380 83 00 w celu
    uzyskania informacji z bazy WHOIS."

    Moze nawet w ten sposob da sie dowiedziec kto zabil
    Kennediego.

    --

    swamp file.

  • 10. Data: 2007-08-24 17:18:31
    Od: Jacek Zapala <j...@i...pl>

    On Fri, 2007-08-24 at 16:38 +0200, elmer radi radisson wrote:

    > Brawo Dagoonku :)
    >
    > Co jednoczesnie obnaza slabosc samej idei

    Nie bardzo. Zastosowane rozwiązanie nie atakuje idei tylko sposób
    implementacji, a to zasadnicza różnica.

> [...]
    > z odczytaniem kodu prosimy o kontakt telefoniczny z Centrum
    > Obsługi Klienta pod numerem +48 22 380 83 00 w celu

    Czy tylko ja odbieram ten tekst jako lekko arogancki?

    Jacek