  • Data: 2017-12-19 18:24:59
    Temat: Re: wojskowa komenda uzupełnień
    Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Po co?!? I tak nie bierzesz pod uwagę tego co się do Ciebie pisze...

    co kurwa nie biorę - przepisałeś paragraf
    320943324/232132343353/3245439435/2099 wytycznych kc-ue i się
    denerwujesz, że nie przeczytałem?
    przeczytałem jak widzisz nawet wiem gdzie to jest w "biblii"...

    tyczka wystrzelił z tyłka jakimś nowym nieznanym mi hasłem "system
    wirtualny TZAiR"... też nic nie wypowiesz? (uprzedzając, tego w biblii
    nie znalazłem)