  • Data: 2005-06-28 09:22:58
    Temat: Re: wszyscy tna ceny, a w Polsce telekomuna ;)
    Od: "Sied@r" <s...@C...safenet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    ve napisał(a):

    > Przestaja, nie zauwazyles?

    > Jesli Aster daje np. 1 Mbit na usera.... a osiedlowka ma 30 userow to co
    > znaczy, ze maja nadmiarowe lacza? ze maja 31 Mbitow do Internetu? Hhehe, nie
    > badz smieszny :)

    Chyba nie masz pojecia o temacie. Gdyby kazdy provider musial miec tyle
    samo pasma zakupionego co zakontrakowanego uzytkownikom, poderzewam ze
    nadal wiekszosc stukala by 02020122.

    Ale jesli osiedlowka sprzedaje swoim uzytkownikom pasmo 128 Kb/s z tego
    1 Mb/s, i wg. statystyk ma np. wykorzystanie w szczycie tylko 768 Kb/s,
    bo ilosc aktywnych uzytkownikow nie przekracza np. 10% to ma nadmiarowe
    lacze czy nie ma ? Wg. mnie ma cale 256 Kb/s nadmiarowego lacza.

    > Moze i wychodzi taniej niz w TPSA, ale nie w ruchu do TPSA.

    ? a tu nie rozumiem logiki

    > IAP, a co to za kolejne bezsensowne okreslenie ktos znowu wymyslil ???? moge
    > sie jedynie domyslac.

    Internet Access Provider - to normalne okreslenie dostawcy sygnalu
    internetowego. ISP kojarzy mi sie raczej z firmami tymu home.pl,
    nazwa.pl ktore sprzedaja uslugi, a nie dostep do internetu.