  • 11. Data: 2014-12-04 17:39:41
    Temat: Re: wtyk rj45 linka/drut
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    > No to może to jednak wina praski a nie niezamienności?

    Na 100% nie ona. Wiem o tej przypadłości długo i skutecznie sobie z nią
    radzę (bo jak zwykle czasu na przeregulowanie nie ma - czytaj chęci ;)
    ). Zresztą linka też mi nie kontaktuje jak się zapomnę.

    Zawsze można powiedzieć, że miałem dziadowskie RJ-ki i być może będzie
    to prawda. Nie rozumiem natomiast po co ryzykować, skoro można kupić
    właściwe i mieć święty spokój. Ja tam nie lubię zakuwać skrętki.

    Miłego.
    Irek.N.

  • 12. Data: 2014-12-04 17:42:33
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    > RJ-tki do linki czasem niekontaktują po zaciśnięciu na drucie, wchodzą w
    > izolację, a nie w miedź. Ale jest to tylko kilka procent
    > nieskuteczności. Jak nie zaciskasz tych złącz w setkach sztuk, to możez
    > nawet nie zauważyć problemu. Jeśli robisz to seryjnie, to lepiej kup
    > dedykowane. Różnica w cenie żadna, a oszczędzisz sobie kilka procent
    > wybrakowanych wyrobów.

    No widzisz, kilka procent, a dla mnie na kablu (drucie) 3M, paskudnie
    twardym było to dosłownie 90%. Podłączenie przykładowo frezarki czymś
    takim to ruletka moim zdaniem (ciasno i drgania na dokładkę).

    Miłego.
    Irek.N.

  • 13. Data: 2014-12-04 18:59:11
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "yabba" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    Użytkownik "Ghost" <g...@e...com> napisał w wiadomości

> [...]
    >problemu. Jeśli robisz to seryjnie, to lepiej kup dedykowane. Różnica w
    >cenie żadna, a oszczędzisz sobie kilka procent wybrakowanych wyrobów.

    A gdzie można dostać w sieci 6p6c drut? Bo wszędzie gdzie patrzę to albo
    wycofane, albo na specjalnie zamówienie (czytaj:czekaj nie wiadomo jak
    długo).

  • 14. Data: 2014-12-04 22:08:27
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    Ghost wrote:
> [...]
    >
    > A gdzie można dostać w sieci 6p6c drut? Bo wszędzie gdzie patrzę to
    > albo wycofane, albo na specjalnie zamówienie (czytaj:czekaj nie

    sprzedawcy często nie wiedzą co sprzedają, jak zobaczysz na własne
    oczy to okazuje się, że to te co trzeba :)

  • 15. Data: 2014-12-04 22:17:21
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Jeffrey" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    Ghost wrote:
> [...]
    >
    > Użytkownik "Ghost" <g...@e...com> napisał w wiadomości

    >sprzedawcy często nie wiedzą co sprzedają, jak zobaczysz na własne oczy to

    zobaczam na zdjeciach i wychodzi, ze same linki

  • 16. Data: 2014-12-05 08:33:07
    Od: Mirosław Kwaśniak <m...@u...ikem.pwr.wroc.pl>

    Ghost <g...@e...com> wrote:
    > A gdzie można dostać w sieci 6p6c drut? Bo wszędzie gdzie patrzę to albo
    > wycofane, albo na specjalnie zamówienie (czytaj:czekaj nie wiadomo jak
    > długo).

    YTKSY 3x2x0,5, YTDY 6x0,5 ???

  • 17. Data: 2014-12-05 09:41:27
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Mirosław Kwaśniak" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    Ghost <g...@e...com> wrote:

    >YTKSY 3x2x0,5, YTDY 6x0,5 ???

    :-)))
    wtyczka na drut

  • 18. Data: 2014-12-05 13:47:00
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-12-05 09:41, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Mirosław Kwaśniak" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > :-)))
    > wtyczka na drut

    dipol.com.pl patrzyłeś?

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 19. Data: 2014-12-05 14:22:58
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    W dniu 2014-12-05 09:41, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Mirosław Kwaśniak" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    >dipol.com.pl patrzyłeś?

    nie widze tam rj12 jest tylko rj11, ale juz kupilem gdzie indziej, dzieki

  • 20. Data: 2014-12-05 14:43:23
    Od: Mirosław Kwaśniak <m...@u...ikem.pwr.wroc.pl>

    Ghost <g...@e...com> wrote:

    > Użytkownik "Mirosław Kwaśniak" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > :-)))
    > wtyczka na drut

    Ja nie widzę problemu:

    http://www.tme.eu/pl/katalog/zlacza-rj/a7e97cd97a269
    6ac08412ba74965f2a9.html
    http://www.morele.net/elecom-wtyk-rj12-telefoniczny-
    6p6c-drut-100sztuk-314213/
    http://www.kurtmedia.pl/product-pol-324393-Netrack-w
    tyk-RJ12-telefoniczny-6p6c-drut-100sztuk-.html