  • Data: 2009-01-10 21:20:00
    Temat: Re: wybor kompaktu
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Paweł W." <p...@p...onet.pl> napisał:

    > Dużo. Pod warunkiem, że będą to porządne baterie "dedykowane" do
    > urządzeń elektronicznych, a nie jakieś nawet niealkaliczne badziewie.
    > No i się nie rozładowują, co bardzo się przydaje, bo żona sporadycznie
    > wyciąga aparat.

    Kiedyś mojej córce padł na Słowacji jeden z akumulatorków AA w Pentaksie
    *istD. Miała pecha, bo zapomniała zabrać zapasowefgo zestawu, więc do
    powrotu do domu korzystała z baterii AA [ alkalicznych Energizerów (bo tylko
    takie alkaliczne mogła kupić w miejscowości gdzie przebywała). Jeden komplet
    wystarczał na kilkadziesiąt zdjęć (raczej bliżej 20 niż 100). Dociągnęła do
    końca tygodniowego wyjazdu, ale tanie to nie było.

    >[...]
    > Tak długo, jak długo nie ogłaszamy tu autorytatywnych osądów, to nie. Ja
    > tylko sprzeciwiłem się zdecydowanemu zaprzeczeniu sensowności używania
    > standardowych akumulatorków.
    >[...]

    Jak juz pisałem nie ma rozwiązania pod każdym względem lepszego. Oba mają
    zarówno zalety jak i wady.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)