  • 1. Data: 2011-09-28 19:02:08
    Temat: wycena naprawy blacharskiej
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

    Witam
    Ile orientacyjnie będzie kosztowała naprawa tego uszkodzenia? Ma być
    robione dla siebie. Zakładam że podłużnice są ok ale może jest też mała
    wgniotka na masce.
    http://imageshack.us/photo/my-images/717/xm005.jpg/
    pozdrawiam
    marcin jan

  • 2. Data: 2011-09-28 19:17:35
    Temat: Re: wycena naprawy blacharskiej
    Od: 'Tom N' <n...@1...dyndns.org.invalid>

    Marcin Jan w <news:j5vjuo$8ah$1@inews.gazeta.pl>:

> [...]
    > Ile orientacyjnie będzie kosztowała naprawa tego uszkodzenia? Ma być
    > robione dla siebie. Zakładam że podłużnice są ok ale może jest też mała

    Pytasz o odklejenie naklejki z łosiem i ponowne przyklejenie? ;-)

    --
    Tomasz Nycz

  • 3. Data: 2011-09-28 19:42:44
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "Marcin Jan" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Ile orientacyjnie będzie kosztowała naprawa tego uszkodzenia? Ma być

    > http://imageshack.us/photo/my-images/717/xm005.jpg/

    błotnik do wymiany + lakierowanie. Myślę, że 500PLN robota + element -
    poszukaj na alegro.

  • 4. Data: 2011-09-28 19:45:25
    Od: "PM" <x...@w...pl>

    tam chyba jest błotnik mocowany śrubami
    wiec kwestia znalezienia takiego błotnika (50-100zł) i pomalowania (300zł)

  • 5. Data: 2011-09-28 20:05:53
    Od: "Heinzkalter" <v...@g...com>

    "PM" <x...@w...pl> wrote in message news:j5vmfp$f9s$1@news.icpnet.pl...
    > tam chyba jest błotnik mocowany śrubami
    > wiec kwestia znalezienia takiego błotnika (50-100zł) i pomalowania (300zł)

    Przypuszczam, że może być jeszcze nadkole do zrobienia. Trzeba by zobaczyc
    czy jakiś osprzęt pod maską się nie polamal - to samo dotyczy zaczepu
    zderzaka, no i maska może mieć podgieta krawędź.

    hk

  • 6. Data: 2011-09-28 20:53:00
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

    W dniu 11-09-28 20:05, Heinzkalter pisze:

> [...]
    > zobaczyc czy jakiś osprzęt pod maską się nie polamal - to samo dotyczy
    > zaczepu zderzaka, no i maska może mieć podgieta krawędź.

    słuszna uwaga że na błotniku może się nie skończyć wbrew pozorom. na
    razie mam tylko to zdjęcie, trzeba będzie zobaczyć w terenie.
    pozdrawiam
    marcin

  • 7. Data: 2011-09-29 15:43:07
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-09-28 20:05, Heinzkalter pisze:

    > Przypuszczam, że może być jeszcze nadkole do zrobienia.

    A drzwi?

  • 8. Data: 2011-09-29 20:46:18
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Marcin Jan napisał(a):
> [...]
    > Ile orientacyjnie będzie kosztowała naprawa tego uszkodzenia? Ma być
    > robione dla siebie. Zakładam że podłużnice są ok ale może jest też mała
    A robione ma być np. u Pana Kazia w Wólce Lipowej czy w Warszawie w
    profesjonalnym zakładzie? Bo to bardzo istotne.
    Drzwi tez chyba są zorane, czy mi sie wydaje?
    --
    Krzysiek

  • 9. Data: 2011-09-29 21:14:45
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-09-29 20:46, Krzysztof 45 pisze:
> [...]
    zakładzie? Bo to bardzo istotne.
    > Drzwi tez chyba są zorane, czy mi sie wydaje?

    Wycenić orientacyjnie na podstawie fotek, na których nie widać, czy te drzwi są
    naprawdę
    nieźle pogięte czy to tylko się światło dziwnie odbija... kup se internet, mówili...
    ;)