  • Data: 2017-11-19 18:59:51
    Temat: Re: wycinanie napisów z gerbera
    Od: Mario <M...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18.11.2017 o 18:17, JS pisze:

    > Robię dokumentacje do montażu. Potrzebuję mieć tylko obrysy elementów, z
    > których generuję później rysunki, wmontowując w międzyczasie np.
    > wartości w różnych kolorach. To bardzo ułatwia montażystom.
    >
    > Podejdźmy inaczej: mogę zdrukować gerbera do pdf, svg, czy innego
    > wektorowego formatu, bądź wczytać go do tablicy wektorów, ale nadal
    > problem "wektorowego OCR-a" zostaje.
    > Spróbowałbym może sobie coś samemu napisać - może macie jakieś sugestie
    > co do algorytmu. Na temat OCR-ów rastrowych jest sporo materiałów, o
    > wektorowym nic nie znalazłem.

    Napisałem obok, teraz uzupełnię. Może być że obrysy są dla różnych
    obudów robione różnymi liniami. Skoro to jeden klient to ma pewnie te
    same biblioteki w różnych projektach. Musiałbyś napisać program który
    pozostawia nienaruszony początek aż do G04 APERTURE END LIST*, a potem
    sprawdza czy pojawia się apertura z listy tych przypisanych do obudów np
    D10 i D11. Wtedy np. pisze do jednego pliku) to co jest między G54D10
    lub G54D11, a następnym G54. Do drugiego pliku pisze to co jest kreślone
    aperturami nie wymienionymi w tym configu.
    Masz rozdzielone obrysy od pozostałych obiektów.
    Piszesz w czym lubisz: c, basic, bash, awk

    --
    pozdrawiam
    MD