    From: Mario <M...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: wycinanie napisów z gerbera
    Date: Wed, 22 Nov 2017 23:11:59 +0100
    <ouvd3q$h9t$1@node2.news.atman.pl>
    <5a133f90$0$661$65785112@news.neostrada.pl>
    <ouvgs3$vjl$1@node1.news.atman.pl>
    <5a135006$0$15203$65785112@news.neostrada.pl>
    <ov19mf$7pc$1@node2.news.atman.pl>
    <5a1432d6$0$649$65785112@news.neostrada.pl>
    <ov23ir$jp9$1@node1.news.atman.pl> <ov2eob$3bv$1@dont-email.me>
    <ov3svd$k4d$1@node2.news.atman.pl>
    <5a157b2f$0$15188$65785112@news.neostrada.pl>
    <ov3us6$lr2$1@node2.news.atman.pl> <ov4a6u$cja$1@dont-email.me>
    <ov4dhd$3qt$1@node2.news.atman.pl>

    W dniu 22.11.2017 o 18:52, Marek S pisze:

    > Nieprawda. DRC to jest sprawdzanie zasad

    Czyli tak jak napisałem.
    a nie sprawdzanie zasad w
    > trakcie trasowania.

    Czytaj odwrotnie. Sprawdzanie zasad w trakcie trasowania jest jak
    najbardziej sprawdzaniem zasad czyli DRC. Nie napisałem że tylko w
    trakcie trasowania.

    Implementacja DRC zależy od twórcy aplikacji.

    > Wyjaśnienie poniżej.
    >
    > Pokaż mi źródło informacji w/g którego skrót DRC ma oznaczać sprawdzanie
    > W LOCIE w każdej bez wyjątku aplikacji.

    To ty starasz się sprowadzić DRC do sprawdzania post factum a wszyscy ci
    tłumaczą że sprawdzanie zasad w trakcie trasowania też jest DRC.
    Przestań narzucać innym swój tok myślenia i zarzucać im niedojrzałość.

    > A stąd, że guzik DRC w Eagle istnieje od zawsze lecz nigdy nie wpływał
    > na stosowanie reguł w locie. Ta funkcjonalność pojawiła się w wersji
    > chyba 8.2 i nazywa się w Eagle live DRC. Można to włączyć i wyłączyć.
    > Mimo, że zmieniła się funkcjonalność to jest to nadal ten sam DRC!

    A w innych programach od zawsze było w ustawieniach pytanie czy ma
    stosować DRC w trakcie kreślenia. Czyli czy ma mieć włączone sprawdzanie
    zasad. Czyli DRC jest sprawdzaniem zasad w ogóle a nie tylko post
    factum. Tak więc przyjmij do wiadomości że Eagle dopiero teraz nadrabia
    zaległości w tym temacie i nie traktuj go jako jedynego słusznego wzorca.

    > https://drive.google.com/file/d/19gO8EXfb2pgq6QnwUwF
    o7Bj54Op1QI_h/view?usp=sharing

    > W dodatku "live" oznacza to, że reguły będą stosowane de facto w kilku
    > obcych modułach.

    Cieszę się że twórcy Eagle zrozumieli że DRC to coś więcej niż klawisz
    sprawdzający połączenia post factum.

    > Ok, w Kikadzie funkcja działa w ten sposób ale w Eagle inaczej. Nic na
    > to nie poradzę.

    > Nawet jeśli powtórzysz to wiele razy, to nie wpłynie to na
    > funkcjonalność Eagla. Nie ma żadnego znaczenia jak to działa w innym
    > sofcie.

    > Widzę, że dyskusja sprowadza się do impertynenckiego poziomu. W takiej
    > sytuacji wymiękam.
    >
    > EOT

    Bardzo dobrze, bo już chyba wszyscy są zmęczeniu twoim ewangelizowaniem
    za Eagle i pretensjami do innych że nie myślą w kategoriach użytkownika
    Eagle.

    --
    pozdrawiam
    MD