  • Data: 2017-01-20 20:41:08
    Temat: Re: wyjasnione braki w zaopatrzeniu za PRL ;-)
    Od: Janusz_k <J...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-01-20 o 16:40, J.F. pisze:
    > Użytkownik "AlexY" napisał w wiadomości grup
    > Piotr Gałka pisze:
    > [..]

    > Ale jakis ciekawy scalak, czy "zwykly tranzystor", ktory mozna zastapic
    > wspolczesnymi ?
    Są tranzystory których nie zastąpisz :) ostanio miałem taki ciekawy
    przypadek, napęd z jakiejś japońskiej maszyny gdzie 3 fazowy mostek mocy
    zrobiony na tranzystorach NPN ;) nazwy teraz nie przypomnę sobie.
    Mosftemi czy igbt tego nie zastąpisz, stary mostek a kosztował ponad
    500zł :(

    --
    Pozdr

    Janusz_k