    From: cp <cp@_pl._pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: wykluczenie cyfrowe w Polsce
    Date: Tue, 01 Dec 2009 22:15:18 +0100

    On Tue, 1 Dec 2009 20:54:34 -0000, "Cezar" <c...@B...pl> wrote:

    >"cp" <cp@_pl._pl> wrote in message

    >Ciesz sie ze rozmawiasz po polsku. Jak ja gdzies dzwonie z problemem to
    >prawdopodobnie jest to bombaj a pomoc techniczna umie tylko to co ma
    >napisane w algorytmach rozwiazywania problemow... i to na prawde lamana
    >angielszczyzna.

    Na Bombaj nie narzekam, choc to raczej dotyczy sprzetu - np Juniper, a
    nie naszych (moich?) polskich problemow :-)

    >Nie spodziewaj sie ze 1st line support bedzie sie znal na propagacji fal
    >radiowych.

    ????

    Przeciez to wlasnie 1st line suport Orange (Polska) ma iscie ciekawe
    osiagniecia w informowaniu uzytkownikow o nowych "odkryciach" w
    zakresie propagacji fal radiowych.

    >Co do CDMA450 to ratuje Cie kilkunasto elementowa Yagi wystawiona na dachu.

    Powyzej 3-go pietra? tez? :-)))