    From: "1634Racine" <1...@1...pl>
    Newsgroups: pl.comp.www
    Subject: Re: wykonanie podobnej/analogicznej www
    Date: Wed, 14 Oct 2015 09:56:26 +0200

    n...@t...net.pl w
    news:9c37a348-3d01-49f7-aa1e-178e1a59dd9c@googlegrou
    ps.com
    [...........................]
    > Pytającemu koledze chodzi prawdopodobnie o to czy wystarczy
    > tylko to co ma w przeglądarce aby "uruchomić" taką stronę www.

    o, nareszcie prawie "w punkt" zrozumiano mnie :) Prawie o to chodzi.
    A dokladniej to tak:
    to jest strona duzej instytucji badawczej, ma wyniki tyczace "tego i
    tamtego", z paru lat. I teraz , zalozmy, ze te www oglada wlasciciel sklepu
    z butami i mowi tak: to ja chce miec podobna funkcjonalnie strone, zeby
    ludzie mogli sobie "jezdzic" kursorem myszy po wykresie i zeby tak samo
    mozna bylo ogladac wykresy sprzedazy butow DLA PANOW / DLA KOBIET / BUTOW
    NIEBIESKICH / BUTOW ZOLTYCH / etc w latach np. 2000-2015. I to wszystko.

    > Więc pytającemu odpowiem tak:
    > niestety ale to co przychodzi do przeglądarki to zostało
    > stworzone nie tylko w HTML ale np. w PHP, który też generuje
    > ten HTML co przyszedł do przeglądarki.
    > Także jak kolega zdobyłby cały kod w HTML i w PHP i umieścił go
    > na swoim serwerze to wówczas taka stronka powinna się "uruchomić".

    i teraz rozumiem, że - najprosciej mowiac - czesc (byc moze zasadnicza)
    kodu dla calej strony jest na serwerze, a to, co widac z ppm w przegladarce,
    to tylko to, co widac... Reszta jest tajemnica autora www.
    dobrze rozumiem?