    Newsgroups: pl.comp.www
    Date: Wed, 14 Oct 2015 23:48:29 -0700 (PDT)
    Subject: Re: wykonanie podobnej/analogicznej www
    From: n...@t...net.pl

    W dniu środa, 14 października 2015 09:56:59 UTC+2 użytkownik 1634Racine napisał:
    > n...@t...net.pl w
    ps.com
> [...]
    > tamtego", z paru lat. I teraz , zalozmy, ze te www oglada wlasciciel sklepu
    > z butami i mowi tak: to ja chce miec podobna funkcjonalnie strone, zeby
    > ludzie mogli sobie "jezdzic" kursorem myszy po wykresie i zeby tak samo
    > mozna bylo ogladac wykresy sprzedazy butow DLA PANOW / DLA KOBIET / BUTOW
    > NIEBIESKICH / BUTOW ZOLTYCH / etc w latach np. 2000-2015. I to wszystko.

    > i teraz rozumiem, że - najprosciej mowiac - czesc (byc moze zasadnicza)
    > kodu dla calej strony jest na serwerze, a to, co widac z ppm w przegladarce,

    Nawet nie o tajemnicę chodzi a specyfikę.

    Temu człowiekowi musisz powiedzieć prosto:
    serwer - to bank
    przeglądarka - to klient

    Klient/przeglądarka nie dostanie wszystkiego co ma bank,
    dostanie to co bank chce mu dać, nic więcej.
    Jak klient chce więcej to bank mu da ale musi nacisnąć przycisk
    lub link.

    Ty i ten człowiek to dwa serwery.
    Od was zależy co kto dostanie i czy w ogóle dostanie.

    Andrzej.