  • Data: 2015-04-29 22:51:25
    Temat: Re: wykrywanie samochodu...
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    __Pan __Maciek __napisał:

    > No ale przecie opiera się to na OCR (Optical Character Recognition),
    > czyli rozpoznawaniu literek.

    Tym niemniej tak się nazywa. Cóż zrobić, marketing, biznes, te sprawy.
    Rozpoznawanie literek, to tam jest tylko jednym z problemów. Napisów
    na samochodzie może być sporo (co widać na załączonym). Nawet zmieniono
    tu i ówdzie krój liter na tablicach, by proces ułatwić. A ja teraz widzę,
    że od czasów kiedy byłem sprawą bardziej zainteresowany, doszedł nowy
    akronim -- ANPR (Automatic Number Plate Recognition).

    > Byle tylko zwracać uwagę na to co wychodzi z tego OCRa:
    > http://maciek100.boo.pl/sqli.jpg

    No więc właśnie to jest jeden z powodów, że jednak LPR, a nie OCR.

    --
    Jarek