  • Data: 2009-04-25 13:05:57
    Temat: Re: wymienic n70 na co ?
    Od: Atlantis <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Michass pisze:

    > chyba jednak zostane przy pierwszej mysli i kupie zadbana spv m650.....

    Hmm... A HTC Kaiser (TyTN II) nie byłby lepszym rozwiązaniem? Cena
    obecnie spadła do 600-700 zł, więc mieści się w wyznaczonych przez
    Ciebie granicach. Artemis (m650) ma to do siebie, iż posiada dość wolny
    procesor TI OMAP taktowany ~200 MHz. O ile w przypadku Smartfona na WM
    Standard (jak Samsung i600 o którym pisałem trochę wyżej) jest to
    całkiem przyzwoita konfiguracja, to na WM Pro potrafi to działać
    niesamowicie ślamazarnie. Zwłaszcza jeśli zainstalujesz sobie jakąś
    dobrą przeglądarkę internetową - przeglądanie "pełnych", desktopowych
    stron może doprowadzić do szewskiej pasji. O komforcie znanym z iPhone
    możesz zapomnieć - wygodnie poprzeglądasz co najwyżej strony
    optymalizowane dla urządzeń przenośnych.

    Co prawda Kaiser pracuje na procesorze Qualcoma, który także bywa
    krytykowany za brak mocy w stosunku do Intel PXA, będącego wyznacznikiem
    jakości w tym segmencie, ale przynajmniej pracuje z rozsądniejszym
    taktowaniem (520 MHz) i cechuje się względną energooszczędnością. Tu już
    możesz zaszaleć instalując rozmaite nakładki upodabniające sposób
    obsługi do iPhone (bezrysikowy). Opera 9.5 śmiga aż miło. ;)
    Całość dopełnia niezły aparat 3MPix - naprawdę zaskoczyła mnie jakość
    zdjęć, gdyż byłem przyzwyczajony do tego, że w PDA z GSM (i nie tylko)
    aparat jest raczej swoistą "atrapą". ;)
    Urządzenie jest cieńsze o N95 a przy tym bije ją możliwościami. Masz
    oczywiście wbudowany GPS i całą bibliotekę oprogramowania nawigacyjnego
    dla WM.

    A zapomniałbym o wysuwanej klawiaturze QWERTY. A jeśli nie chce Ci się
    rozsuwać urządzenia, to nawet sprawdzają się kciukowe klawiatury
    ekranowe stylizowane na tej z telefonu od Apple, np. PCM Keyboard z
    odpowiednią skórką. ;)