eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodywyprzedzanie pojazdu uprzywilejowanego poza terenem zabudowanym › Re: wyprzedzanie pojazdu uprzywilejowanego poza terenem zabudowanym
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: Jacek <k...@a...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: wyprzedzanie pojazdu uprzywilejowanego poza terenem zabudowanym
    Date: Tue, 1 Dec 2015 19:50:49 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 38
    Message-ID: <n3kq66$8vu$1@node2.news.atman.pl>
    References: <565cafdb$0$698$65785112@news.neostrada.pl>
    <n3ignv$s33$1@node1.news.atman.pl> <1...@m...org>
    <n3k1g2$cki$1@node1.news.atman.pl>
    <565d9992$0$22834$65785112@news.neostrada.pl>
    <n3ke51$sp8$1@node2.news.atman.pl> <6qrqirk44opm$.dlg@myjk.org>
    NNTP-Posting-Host: host9317925075.interoswiecim.static.3s.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1448995846 9214 93.179.250.75 (1 Dec 2015 18:50:46 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 1 Dec 2015 18:50:46 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:38.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/38.3.0
    In-Reply-To: <6qrqirk44opm$.dlg@myjk.org>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2573288
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2015-12-01 o 18:10, Myjk pisze:
    > Dla Ciebie to jest może szczere pole, dla innych droga piesza/rowerowa z
    > domu do szkoły/pracy.
    Dla mnie pojęcie "teren zabudowany" jest proste. Problem w tym, że na
    zachodzie, w Skandynawii i nawet w Czechach budowano domy blisko siebie
    a pole każdy miał tam, gdzie miał. Jadę, jest tablica teren zabudowany,
    są domy, chodzą ludzie, psy itd. U nas każdy budował chałupę na swoim
    polu i powstały wioski ciągnące się kilometrami. Nie wiem, jak to zrobić
    dobrze, ale nie da się postawić znaku równości między wioską powiedzmy
    austriacką a polską.
    >
    >> Podwójna ciągła na dlugości kilku kilometrów - na drodze,
    >> gdzie rok temu była przerywana, a nic się nie zmieniło,
    >> ani nie przybyło przedszkoli, ani staruszek.
    >
    > Koczujesz na tej ulicy, czy przejeżdżasz raz/dwa dziennie? Może jak akurat
    > nie przejeżdżasz, to są tam jakieś dzwony, bo notorycznie na trzeciego
    > wyprzedzali...
    Nie koczuję, ale tam mieszkam i jeżdżę o bardo różnych porach. Nie
    zmieniło się nic, a już zwłaszcza nic w ruchu drogowym.

    >
    >> Podejrzewam, że jedyne, co przybyło, to w kieszeni urzędnika,
    >> który się na to zgodził za namową firmy malującej linie.
    >
    > Bez kitu...
    Nie ma mowy o kicie - rachunek jest prosty. Trasa Olkusz-Kraków:
    linia ciągła podwójna = 0,24 mkw/mb powierzchni pomalowanej.
    Grubość warstwy farby 0,3-0,8 mm (malowanie cienkowarstwowe). Co daje
    wydajność 1,25 - 3 mkw z 1 litra
    Koszt farby za 1 litr minimum 10 zł/kg (Bandax, Kontur itp w cenach
    bardzo hurtowych), co przy gęstości rzędu 1,4 kg/l daje nam:
    40 km x 1000 x 0,24 x 1,4 x 10 x średnio 2 = 268800 zł.
    "Zwyczajowa" prowizja 5% daje 13400 zł.
    Skoro polityk potrafi zeszmacić się za zegarek............

    Jacek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: