eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodywyprzedzanie pojazdu uprzywilejowanego poza terenem zabudowanym › Re: wyprzedzanie pojazdu uprzywilejowanego poza terenem zabudowanym
  • Data: 2015-12-02 11:03:22
    Temat: Re: wyprzedzanie pojazdu uprzywilejowanego poza terenem zabudowanym
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Tue, 1 Dec 2015 19:50:49 +0100, Jacek

    >> Dla Ciebie to jest może szczere pole, dla innych droga piesza/rowerowa z
    >> domu do szkoły/pracy.
    > Dla mnie pojęcie "teren zabudowany" jest proste.

    Uważaj, czy na pewno?

    Obszar zabudowany - pojęcie z dziedziny prawa o ruchu drogowym, oznaczające
    w ogólności obszar wzdłuż drogi, gdzie znajduje się zabudowa miejska,
    wiejska lub przemysłowa, _w_ _związku_ _z_ _czym_ _panować_ _może_ tu
    _wzmożony_ ruch _pieszych_ i _pojazdów_.

    To że Ty jadąc, nie widzisz domów, czy tego wzmożonego ruchu, nie znaczy że
    nie występuje.

    > Problem w tym, że na
    > zachodzie, w Skandynawii i nawet w Czechach budowano domy blisko siebie
    > a pole każdy miał tam, gdzie miał. Jadę, jest tablica teren zabudowany,
    > są domy, chodzą ludzie, psy itd. U nas każdy budował chałupę na swoim
    > polu i powstały wioski ciągnące się kilometrami. Nie wiem, jak to zrobić
    > dobrze, ale nie da się postawić znaku równości między wioską powiedzmy
    > austriacką a polską.

    Dobrze, a jaka to różnica czy stanie ograniczenie do 50 czy znak
    "miasteczka"? Ograniczenie to tylko ograniczenie, a "miasteczko" zwraca też
    uwagę na inne elementy.

    >> Koczujesz na tej ulicy, czy przejeżdżasz raz/dwa dziennie? Może jak akurat
    >> nie przejeżdżasz, to są tam jakieś dzwony, bo notorycznie na trzeciego
    >> wyprzedzali...
    > Nie koczuję, ale tam mieszkam i jeżdżę o bardo różnych porach. Nie
    > zmieniło się nic, a już zwłaszcza nic w ruchu drogowym.

    To wystąp może o zmianę odpowiednio argumentując.

    >>> Podejrzewam, że jedyne, co przybyło, to w kieszeni urzędnika,
    >>> który się na to zgodził za namową firmy malującej linie.
    >> Bez kitu...
    > Nie ma mowy o kicie - rachunek jest prosty. Trasa Olkusz-Kraków:
    > linia ciągła podwójna = 0,24 mkw/mb powierzchni pomalowanej.

    Ale ciągła, po której z zasady się nie jeździ, zużywa się wolniej. :P A
    cykliczne przemalowywanie, kiedy to ekipa musi dojechać, "wcelować" w stare
    pasy, jest bardziej kosztowne. Dlatego, bez kitu...

    --
    Pozdor Myjk

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: