  • Data: 2016-06-25 23:04:06
    Temat: Re: wyświetlacz SONY z Powershot A530 - datasheet?
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wiedza może się nie przyda, ale dzięki temu mój "ćwiczebny" zestaw z
    > Cortexem zyska wyświetlacz, co w sposób istotny zwiększy jego
    > funkcjonalność

    Cóż, jak widzę takie dyskusje, to zawsze mnie zastanawia, jak to jest w
    życiu mieć tyle czasu, żeby go marnować na tak mało przydatne rzeczy...

    Oczywiście - każdemu wolno. Kiedy byłem młodym elektronikiem, a było to
    26 lat temu (no taki młody już nie byłem, po maturze :)
    ale jednak miałem sporo czasu, i opowiadałem jednemu takiemu jak to
    sobie koniecznie sam zrobię kartę audio na PCI (bo chcę, bo mam czas,
    itp). ten człowiek złośliwy zapytał, czy nie lepiej w tym czasie zrobić
    coś pożytecznego, zamiast robić coś, co można za parę zł. kupić.

    No to ja mu, że poznam PCI, itp.

    Dziś przyznałbym facetowi rację. Szkoda czasu na niekonstruktywne
    pierdoły. Czas naprawdę nie jest nielimitowany. Warto się dobrze
    zastanowić - co mi się w życiu przyda, co nie...

    Ja tam bym to tego Cortexa podpiął jakiś normalny LCD z normalnym łączem
    zamiast wyważać otwarte drzwi. No ale to ja by tak zrobił.
    A kolega, jak tam uważa :)