  • 1. Data: 2016-06-22 18:58:48
    Temat: wyświetlacz SONY z Powershot A530 - datasheet?
    Od: stary grzyb <s...@o...pl>

    Witam

    Chciałbym ("dla zabawy") podłączyć do mikrokontrolera wyświetlacz SONY
    2-634-595A z aparatu Canon Powershot A530. Niestety, nie potrafię
    znaleźć nic na temat tego wyświetlacza.
    Czy ktoś ma jakąkolwiek dokumentację do niego (datasheet, rozpiska obu
    złącz, sposób sterowania itp.)?

    --
    ---
    stary grzyb

  • 2. Data: 2016-06-22 22:45:49
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Wyrzuc gzora. Szkoda zycia na takie eksperymenty.

  • 3. Data: 2016-06-23 00:39:15
    Temat: Re: wyświetlacz SONY z Powershot A530 - datasheet?
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Zenek Kapelinder pisze:
    > Wyrzuc gzora. Szkoda zycia na takie eksperymenty.

    E tam, przy odrobinie zacięcia można pobawić się w reverse engineering,
    podsłuchać jak steruje nim aparat. Wszystko zależy od tego jaki to ma
    interfejs.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 4. Data: 2016-06-23 10:48:32
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Tylko po co?

  • 5. Data: 2016-06-23 11:11:05
    Od: "HF5BS" <h...@j...pl>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
    > Tylko po co?

    Dla zabawy? Dla jaj? "Po to, byś się pytał"? Bo Ciocia Krysia robi wspaniałe
    pierogi?

    --
    Ludzie, którzy podniecają się swoim IQ, to frajerzy.
    (C) Stephen Hawking

  • 6. Data: 2016-06-23 18:52:58
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    HF5BS pisze:

> [...]
    ps.com...

    > Dla zabawy? Dla jaj? "Po to, byś się pytał"? Bo Ciocia Krysia robi

    Dodam jeszcze 2:
    1. bo mogę
    2. w celach edukacyjnych

  • 7. Data: 2016-06-23 20:28:06
    Od: "HF5BS" <h...@j...pl>

    Użytkownik "AlexY" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Dodam jeszcze 2:
    > 1. bo mogę
    > 2. w celach edukacyjnych

    Nic dodać, nic ująć :)
    Jeszcze ja dodam - (choć w zasadzie powtórzę się) - dla frajdy :))
    Bo listonosz do drzwi zadzwonił, bo żaby recholą nad jeziorkiem :)
    Bo mój ADP672 miał betę 320... :)) (naprawdę)
    :)

  • 8. Data: 2016-06-23 21:07:00
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc [kropka] pl>

    W dniu 2016-06-23 o 20:28, HF5BS pisze:

> [...]
    > Bo listonosz do drzwi zadzwonił, bo żaby recholą nad jeziorkiem :)
    > Bo mój ADP672 miał betę 320... :)) (naprawdę)
    Bo mierząc betę dodałem prąd zerowy który był rzędu miliamperów ;-)

    P.P.

  • 9. Data: 2016-06-23 21:21:02
    Od: "HF5BS" <h...@j...pl>

    Użytkownik "Paweł Pawłowicz" <p...@w...up.wroc [kropka] pl> napisał w
    wiadomości news:576c3353$0$15192$65785112@news.neostrada.pl...
    > Bo mierząc betę dodałem prąd zerowy który był rzędu miliamperów ;-)

    On naprawdę tyle miał! Sprawdzone zostało, czy wynika to z dużego prądu
    zerowego, nie wynikało.
    No, w każdym razie beta była ponad 300, bo wskazówka specjalnego przyrządu
    do pomiarów bety, trzasnęła o odbojnik... A max skali, to 300 było.
    Trzykrotne zmniejszenie prądu bazy, trzykroć zmniejszyło prąd kolektora,
    więc odpadła ewentualność dużego prądu zerowego, co było bolączką germanów.
    Ale właśnie pomyślałem, że dodam kolejny warunek do "Tylko po co?"
    - Bo napis na wieczku był lekko wytarty :)
    A dalej...
    - Bo słońce zaszlo na czerwono
    - Bo pies szczeka
    - Bo Sporadyczna "E"
    itd.
    :))

  • 10. Data: 2016-06-24 17:31:50
    Od: stary grzyb <s...@o...pl>

    > Wyrzuc gzora.

    Panie poruczniku, rozkazy przestałem wykonywać 3 lata temu.

    ---
    stary grzyb
    (tnijto z adresu email)