  • 21. Data: 2015-03-11 21:40:42
    Temat: Re: wyswietlany numer
    Od: "ciagnij druta ciagnij wasalu, skrajnie kryminalnej bandzie kapitalistycznych HIEN kradnacej twoja wolnosc !" <p...@c...pl.invalid>

    ircys wrote:

    > W którym miejscu uzyskujesz "nieprawdziwy" numer?

    tu: http://tinyurl.com/kpdvtdj jest drogowskaz do
    przyblizonego miejsca i urzadzenia, ktore dokonuje
    'callthrough'. po za tym mam jeszcze 3'y inne mniej
    zaawansowane technologicznie badziejstwa (te tez to
    "potrafia")

    w krajach zgnilego kapitalizmu; funkcja powszechnie
    naduzywana do "zakamuflowania" oficjalnego numeru,
    ktory "zdradza" siedzibe tzw.'customer-care-center'

    ja mam inne cele (nie kamuflarz) lecz utrzymanie w
    ryzach kosztow polaczen satelitarnych.
    czesto urzadzam sobie prywatne 'safari' po swiecie
    w abo mam domowy nr'tel jako 'flat fee' i poprzez
    'callthrough' lacze z calym swiatem (bo tez mam na
    lacze stale 'flat fee', 2x isdn + 4x voip).

  • 22. Data: 2015-03-12 00:57:25
    Od: Arkadiusz Kaczmarek <kaczor@to_wytnij.hot.pl>

    W dniu 2015-03-12 o 16:33, ciagnij druta ciagnij wasalu, skrajnie
    kryminalnej bandzie kapitalistycznych HIEN kradnacej twoja wolnosc ! pisze:

    > sa metody na zupelnie falszywa sygnalizacje, lecz te; sa
    > mozliwe tylko w obiektach typu "wezel telekomunikacyjny"

    Żyj dalej w błogiej nieświadomości :)

    > po za tym tego rodzaju "ktosinskich", ktorzy sa w stanie
    > zrealizowac ewidentne *oszustwo* jest tylu ze na palcach
    > jednej reki mozna policzyc.

    O q..wa mutant. Ludzie nie mają tyle palców.
    Ja osobiście znam ponad 50 takich osób :)

  • 23. Data: 2015-03-12 01:06:56
    Temat: Re: Wyświetlany numer
    Od: Arkadiusz Kaczmarek <kaczor@to_wytnij.hot.pl>

    W dniu 2015-03-09 o 23:10, Antek pisze:
    > Może to naiwne pytanie, ale czy ktoś dzwoniąc
    > na moją komórkę może spowodować, że wyświetli
    > mi się jego nieprawdziwy, stacjonarny numer?

    Zachodzi tu mała sprzeczność.
    Skoro ma być stacjonarny - to musi być gdzieś zadeklarowany jako
    stacjonarny (PNK) co definiuje go jako prawdziwy (może niekoniecznie
    ktoś mieć prawo do posługiwania się nim, ale ...)

    PS. Zakładając, że mówimy o naszych polskich numerach

  • 24. Data: 2015-03-12 01:12:45
    Od: Arkadiusz Kaczmarek <kaczor@to_wytnij.hot.pl>

    W dniu 2015-03-10 o 00:23, J.F. pisze:

    > Obecnie chyba prawny nakaz.
    > Ale przyjsc moze i z Chin ...

    Filtry nie powinny przepuścić krajowego numeru "w planie international"

  • 25. Data: 2015-03-12 11:59:43
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    W dniu środa, 11 marca 2015 20:33:12 UTC+1 użytkownik ciagnij druta ciagnij wasalu,
    napisał:

    > ixinski pisal:
    > "ktoś dzwoniąc na moją komórkę może spowodować, że
    > wyświetli mi się jego nieprawdziwy, stacjonarny numer?"
    >
    > nie pisal o *oszustwie*; tylko pisal ze, tel.numer *nie*
    > jest taki jakiego on by oczekiwal, czyli *inny* (ktorego
    > nie zna, lub nie odpowiada temu, ktory zna).

    Nie, wyraźnie pisał "nieprawdziwy", a to co Ty proponujesz
    to, jeszcze raz powtórzę, bo coś Ci to umyka, Prawdziwy
    numer stacjonarny.

> [...]
    > po za tym tego rodzaju "ktosinskich", ktorzy sa w stanie
    > zrealizowac ewidentne *oszustwo* jest tylu ze na palcach

    Jesteś mutantem, że masz tyle palców, czy naprawdę żyjesz
    w nieświadomości? :)

    Ircys

  • 26. Data: 2015-03-12 16:33:04
    Od: "ciagnij druta ciagnij wasalu, skrajnie kryminalnej bandzie kapitalistycznych HIEN kradnacej twoja wolnosc !" <p...@c...pl.invalid>

  • 27. Data: 2015-03-12 19:54:49
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 2015-03-09 o 23:10, Antek pisze:
    > Może to naiwne pytanie, ale czy ktoś dzwoniąc
    > na moją komórkę może spowodować, że wyświetli
    > mi się jego nieprawdziwy, stacjonarny numer?

    Wyświetlić to w dzisiejszym bałaganie mogą się różne rzeczy.

    Kiedyś to było jeszcze fajniej, bo ktoś potrafił sprawić, że dało się
    zadzwonić na nieistniejące numery, a połączenie było zrealizowane i
    opłata pobrana. Chyba już nigdy się nie dowiem, dokąd te połączenia
    naprawdę szły i w którym miejscu był szwindel...

    MJ

  • 28. Data: 2015-03-12 21:17:42
    Od: "Antek" <n...@p...pl>

    > Poprosic o piata, 10-ta i 15 cyfre konta ? :-)

    Nie jestem pewien czy temu dzwoniącemu wyświetlają się wszystkie
    cyfry mojego konta, czy tylko te, o które pyta.

    Nie pamiętam o co jeszcze pytają żeby mnie sprawdzić i o co innego
    ja mógłbym zapytać z tego co im się wyświetla i mogliby mi podać.
    Ale pomysł mi się podoba.

    > Samemu zadzwonic ...

    To kosztuje, złotówki i czas. :-(

    Pozdrawiam
    Antek

  • 29. Data: 2015-03-13 08:24:54
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    W dniu piątek, 13 marca 2015 03:45:08 UTC+1 użytkownik the voice of russia breaking
    news politics economics business international current events expert opinion podcasts
    video napisał:

    > Przeciez to wy nadstawiacie DUPY usrael'owskim MORDERCOM!
    > Wy jezdzice jak SLUGUSY na zmywak! Wasze baby *DYMANE* w
    > *jevropie* niemal za darmo! Sprzedaliscie sie za *DARMO*
    >
    > ... za co, ... za pare ZASRANYCH kapitalistycznych GOWIEN,
    > tzw. *swiecidelek* dla srok !, TFU, TFU, TFU, TFU, *BAGNO*

    i sklepy są pełne towaru, "TFU, TFU, TFU, TFU, *BAGNO",
    kiedyś to były czasy... puste półki, kartki, ech... pomarzyć.
    Tylko co to ma wspólnego z tematem?

    Ircys

  • 30. Data: 2015-03-13 11:52:56
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Antek" <n...@p...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Nie pamiętam o co jeszcze pytają żeby mnie sprawdzić i o co innego
    > ja mógłbym zapytać z tego co im się wyświetla i mogliby mi podać.

    Mniej kosztuje zadzwonienie do banku niż potencjalne straty spowodowane
    rozmową z oszustem podszywającym się pod bank.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba