  • Data: 2009-01-04 00:18:33
    Temat: Re: wyszukiwanie obrazkow po rozmiarze
    Od: Maciej Piechotka <u...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    123 <1...@c...com> writes:

    > Dzieki, sciagnalem virtual boxa i sciagam ubuntu, potem bede kombinowal :)
    >
    > pozdro,
    > 123

    Prościej cygwinem (podstawowe narzędzie dla *niksiarza na Windowsach) ;)
    W Windowsie jest PowerShell ale nie znam i się nie wypowiadam - ale z
    tego co widziałem sh+awk+sed są bardziej UF choć mniej spójne.

    Pozdrawiam
    PS.
    *nixów choćby G/L warto się nauczyć swoją drogą. Powodzenia
    --
    I've probably left my head... somewhere. Please wait untill I find it.
    Homepage (pl_PL): http://uzytkownik.jogger.pl/