  • Data: 2017-03-01 09:58:56
    Temat: Re: wyzwanie dla fira
    Od: fir <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 28 lutego 2017 09:16:49 UTC+1 użytkownik Roman Tyczka napisał:
    > fir, znalazłem dla Ciebie ciekawe zajęcie, piszę to bez złośliwości :-)
    > Otóż mógłbyś dołączyć do projektu ReactOS:
    >
    > https://www.reactos.org/developing
    >
    > Potrzebują wyśmiganych ludzi od C i WinAPI, a to chyba Twój ulubiony
    > tandem.
    > Poza tym to naprawdę interesujący projekt.

    os to akurat duzo roboty a ja wcale nie cierpie na brak projektow do roboty..

    aczkolwiek szukam dobrych forow gdzie
    da sie pogadac o bardziej specjalistycznych kwestiach tak ze jesli maja tam jakies
    forum gdzie da sie z sensem pogadac to moze..kiedys..

    jakbym robil os to bardziej wirtualny
    gdzie mozna rozwinac skrzydła fantazji ;c