  • Data: 2018-05-13 22:55:20
    Temat: Re: wzmacniacz lampowy - kit
    Od: Tomasz Szcześniak <t...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 13.05.2018 s...@g...com <s...@g...com> napisał/a:

    > No i wlasnie o takie cos mi chodzi, sam widzisz ze od samego patrzeniai
    > pojawiaja sie uwagi. Mialem nadzieje ze ktos zna dobry projekt lampowca
    > z wyjasnieniem w czym jest dobry a czego nie oczekiwac i calej tej
    > watkowej burzy mozgow sie bedzie dalo uniknac.

    Akurat wzmacniacze lampowe aię do kitów średnio nadają, bo tu naprawde
    dużo zależy od transformatorów i montażu. Popatrz sobie na schematy
    lampowych końcówek. To z reguły proste (elektronicznie) układy.

    > No, nic szukam dalej tego flagowca-jednorozca ;)

    To proponuję inaczej - znaleźć sobie gdzieś czyjś opis historii jak
    sobie budował wzmacniacz, najprościej tez na jakimś forum, i ma się tam
    wszystko - schemat, opis założeń i jak się to przełożyło na wybrane
    elementy, napotkane problemy i metody ich rozwiązania, detale wykonania,
    wnioski z użykowania gotowej konstrukcji. Potem tylko skopiować,
    korzystając z cudzego doświadczenia i cieszyć się urządzeniem :)

    --
    Tomasz Szcześniak

    t...@s...pl
    FIDO: 2:480/127.134 HYDEPARK moderator