  • 11. Data: 2017-04-05 21:56:49
    Temat: Re: wzmacniacz mikrofonowy dla mikrofonu elekretowego zasilany 5V- prosba o schemat
    Od: a...@g...com

    W dniu niedziela, 2 kwietnia 2017 23:20:34 UTC+2 użytkownik n...@g...com
    napisał:
> [...]
    skype, dlatego zasilanie 5V z USB jest wazne.

    > Ja twierdzę, że nie!
    >
    > Co widać po dalszej częsci dyskusji.
    >
    > Żegnam.
    >

    > Włodek :-/

    no to spadaj jak nie chcesz pomoc

  • 12. Data: 2017-04-05 21:58:17
    Od: a...@g...com

    W dniu niedziela, 2 kwietnia 2017 18:49:47 UTC+2 użytkownik kilokitu napisał:
> [...]
    rozmawia, zeby bylo jakotako slychac mnie, musze prawie lizac mikrofon, wiec po
    prostu chce zwiekszyc czulosc mirofonu
    > A może ten egzemplarz mikrofonu jest uszkodzony? Pożycz sobie od kolegi/koleżanki
    słuchawki z mikrofonem i na nich sprawdź czy przypadkiem nie jest OK? Albo zabierz
    ten swój mikrofon do kolegi/koleżanki i sprawdź/porównaj czy ich sprzętu czułość jest
    porównywalna z Twoim mikrofonem.
    > Poprawnie działający mikrofon na prawidłowo skonfigurowanym komputerze przez Skype
    umożliwia zdalne słuchanie ćwierkania ptaków za (otwartym) oknem.

    witam

    oczywiscie probowalem rozych mikrofonow i slabo
    dzieki za podpowiedz

    pzdr

  • 13. Data: 2017-04-05 22:11:26
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2017-04-05 21:56, a...@g...com wrote:
    (ciap)

    > no to spadaj jak nie chcesz pomoc

    PLONK!

    Włodek ;-)

  • 14. Data: 2017-04-06 14:44:43
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    a...@g...com wrote:

    > no to spadaj jak nie chcesz pomoc

    W tym momencie pozbawiłeś się jakiejkolwiek pomocy.

    --
    [ Email: a@b a=grp b=chmurka.net ]
    [ Web: http://www.chmurka.net/ ]

  • 15. Data: 2017-04-06 19:01:58
    Od: a...@g...com

    W dniu czwartek, 6 kwietnia 2017 14:44:44 UTC+2 użytkownik Adam Wysocki napisał:

    > W tym momencie pozbawiłeś się jakiejkolwiek pomocy.
    >
    > --
    > [ Email: a@b a=grp b=chmurka.net ]
    > [ Web: http://www.chmurka.net/ ]

    a niby dlaczego? moze pytanie bylo za trudne?
    jestem dluzej elektronikiem nizon zyje na swiecie i jego pomocy nie potrzebuje, a tym
    bardziej durnych uwag.

    pzdr

  • 16. Data: 2017-04-06 19:20:58
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Wpisz w google " przedwzmacniacz mikrofonowy" i bedzie pol pierdyliona schematow. To
    ze przy nich jest napiecie zasilania 9, 12, 18 ..... V nie powinno miec dla Ciebie
    znaczenia bo napisales ze sie na tym znasz.

  • 17. Data: 2017-04-06 20:08:14
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > oczywiscie probowalem rozych mikrofonow i slabo
    > dzieki za podpowiedz

    Może jest za mała dziurka w mikrofonie. Trzeba rozwiercić, tak do 3mm.

  • 18. Data: 2017-04-07 20:11:42
    Od: a...@g...com

    W dniu czwartek, 6 kwietnia 2017 19:21:00 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Wpisz w google " przedwzmacniacz mikrofonowy" i bedzie pol pierdyliona schematow.
    To ze przy nich jest napiecie zasilania 9, 12, 18 ..... V nie powinno miec dla Ciebie
    znaczenia bo napisales ze sie na tym znasz.

    witanko,

    ale ja chce caly wzmacniacz a nie tylko przed, moge go zasilac bateryjka 9v bo nie
    pobiera toto pawie pradu, ale chcialbym elegancko na 5V z USB laptopa

    pzdr

  • 19. Data: 2017-04-07 20:12:24
    Od: a...@g...com

    W dniu czwartek, 6 kwietnia 2017 20:08:15 UTC+2 użytkownik sundayman napisał:

    > Może jest za mała dziurka w mikrofonie. Trzeba rozwiercić, tak do 3mm.

    walnij sie albo milcz

  • 20. Data: 2017-04-07 22:37:55
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2017-04-06 20:08, sundayman wrote:

    > Może jest za mała dziurka w mikrofonie. Trzeba rozwiercić, tak do 3mm.

    Już tylko dialog z drobiem...
    BTW mówili w sejmie że ptasia grypa to wina PiSu ;-)

    Włodek