  • 1. Data: 2017-03-31 20:36:15
    Temat: rozgałęziacz po angielsku
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    kurcze, jak jest rozgałęziacz po angielsku?
    splitter to jakość dziwnie tłumaczy...

  • 2. Data: 2017-03-31 21:11:26
    Temat: Re: rozgałęziacz po angielsku
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2017-03-31 o 20:36, niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU pisze:
    > kurcze, jak jest rozgałęziacz po angielsku?
    > splitter to jakość dziwnie tłumaczy...

    Elektryczny?

    extension block, power strip, plug board, power board.

  • 3. Data: 2017-03-31 21:24:57
    Od: Pcimol <...@...com>

    On 2017-03-31 21:11, t-1 wrote:

    > Elektryczny?
    >
    > extension block, power strip, plug board, power board.

    Pewien Irlanczyk w Dublinie odpowiedział: extension - kiedy zapytałem go
    o "name of that thing".

  • 4. Data: 2017-03-31 21:38:39
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    to chyba niewyobrażalny sukces google...

    a jaka jest poprawna wersja?

  • 5. Data: 2017-03-31 23:23:44
    Od: Cezar <c...@B...pl.invalid>

    On 31/03/2017 20:11, t-1 wrote:

    > Elektryczny?
    >
    > extension block, power strip, plug board, power board.

    a dokładniej 'extension lead' (w UK, bo w stanach inaczej)

    c.