  • Data: 2014-12-13 09:33:58
    Temat: Re: yanosik - parkomat
    Od: Qlfon <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-12-13 o 09:01, dddddddd pisze:

    > - na końcu zostawia się za szybą informację o dokonaniu płatności
    > mobilnej (identyfikator można
    > pobrać zawczasu ze strony danego operatora lub odebrać w Biurze
    > Obsługi Strefy Płatnego
    > Parkowania).

    Jak dla mnie to ten punkt mnie drażni najbardziej:(
    U siebie faktycznie mogę pojechać i to sobie pobrać, ale jak mam w
    pozostałych 11 miastach jeździć po mieście i szukać tego biura to mi się
    odechciewa chcieć. Skoro płatność jest zrealizowana to dlaczego Yanosik
    nie może wysłać informacji do systemu w danym mieście, że ten i ten
    numer rejestracyjny ma opłacony parking? Technicznie pewnie do zrobienia
    ale implementacja będzie kosztowna bo "kontrolerzy" musieliby mieć
    jakieś terminale do sprawdzenia stanu faktycznego online.

    --
    Qlfon, Lublin