  • 1. Data: 2014-12-13 09:01:24
    Temat: yanosik - parkomat
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    Cześć,
    chyba nie było, a może będzie to dobre rozwiązanie - mnie od aplikacji
    parkingowych odstraszało to, że nigdy nie wiedziałem czy w innym mieście
    potrzebna będzie inna aplikacja. Poniżej cytat

    Drodzy Użytkownicy systemu Yanosik,

    Od teraz, dzięki zintegrowaniu aplikacji z kluczowymi operatorami
    płatności mobilnych, możecie płacić za parking w strefe płatnego
    parkowania z poziomu Yanosika. Już nie musicie kursować między autem a
    parkomatem, ani szukać drobnych w portfelu.

    Jak to działa?
    - przy wjeździe do strefy płatnego parkowania otrzymuje się
    powiadomienie o rodzaju strefy oraz
    cenniku,
    - po zaparkowaniu należy kliknąć w powiadomienie o strefie,
    - następnie wybrać operatora płatności, z którego się korzysta i
    zapłacić za parking,
    - na końcu zostawia się za szybą informację o dokonaniu płatności
    mobilnej (identyfikator można
    pobrać zawczasu ze strony danego operatora lub odebrać w Biurze
    Obsługi Strefy Płatnego
    Parkowania).

    Możliwość płacenia za parking za pomocą Yanosika jest obecnie dostępna w
    12 miastach:

    Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Gdańsku, Gdyni, Bydgoszczy,
    Szczecinie, Katowicach, Łodzi, Lublinie i Białymstoku, a w przygotowaniu
    są kolejne.

    Łukasz

  • 2. Data: 2014-12-13 09:33:58
    Temat: Re: yanosik - parkomat
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    W dniu 2014-12-13 o 09:01, dddddddd pisze:

> [...]
    > mobilnej (identyfikator można
    > pobrać zawczasu ze strony danego operatora lub odebrać w Biurze

    Jak dla mnie to ten punkt mnie drażni najbardziej:(
    U siebie faktycznie mogę pojechać i to sobie pobrać, ale jak mam w
    pozostałych 11 miastach jeździć po mieście i szukać tego biura to mi się
    odechciewa chcieć. Skoro płatność jest zrealizowana to dlaczego Yanosik
    nie może wysłać informacji do systemu w danym mieście, że ten i ten
    numer rejestracyjny ma opłacony parking? Technicznie pewnie do zrobienia
    ale implementacja będzie kosztowna bo "kontrolerzy" musieliby mieć
    jakieś terminale do sprawdzenia stanu faktycznego online.

    --
    Qlfon, Lublin

  • 3. Data: 2014-12-13 09:49:48
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2014-12-13 09:33, Qlfon pisze:

> [...]
    > ale implementacja będzie kosztowna bo "kontrolerzy" musieliby mieć
    > jakieś terminale do sprawdzenia stanu faktycznego online.

    to fakt - duży minus
    jeśli dane miasto ma mobilne płatności to pewnie i tak jest w stanie
    sprawdzać płatności online. Problem w tym, że w każdym mieście system
    może być inny więc potrzebna jest inna wlepka za szybą - jakby nie mogli
    honorować kartki z wydrukiem np. "płatność mobilna: Wrocław nr klienta
    xxx, Poznań yyy, Warszawa zzz itd." (ew wydrukowane na jednej kartce
    QR'y dla poszczególnych miast)

    Łukasz

  • 4. Data: 2014-12-13 16:40:27
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > jakby nie mogli honorować kartki z wydrukiem np. "płatność mobilna

    Nie wiem jak w innych miastach, ale w DC jak najbardziej honoruja. Teraz
    mam naklejke, odebralem przy okazji w Urzedzie Dzielnicy, ale przedtem
    mialem koslawo nabazgrane "mobiparking" i zero problemow.
    Nie sadze, zeby byl z tym problem w innych miastach, tak samo, jak nie
    ma problemu z biletami autobusowymi przez SkyCash.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 5. Data: 2014-12-13 17:59:31
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2014-12-13 16:40, Pawel "O'Pajak" pisze:
> [...]
    > Nie sadze, zeby byl z tym problem w innych miastach, tak samo, jak nie
    > ma problemu z biletami autobusowymi przez SkyCash.

    wr Wro też działa, choć korzystam z innej aplikacji. identyfikator zaden
    nie jest obowiązkowy

    @

  • 6. Data: 2014-12-13 18:45:28
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Artur,

    Saturday, December 13, 2014, 5:59:31 PM, you wrote:

    > wr Wro też działa, choć korzystam z innej aplikacji. identyfikator zaden
    > nie jest obowiązkowy

    Ja mam na szybie naklejki zarówno MobiParking jak i MoBilet ale to i
    tak nie przeszkodziło jakiemuś jełopowi w Gdańsku mi zostawić list za
    wycieraczką.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 7. Data: 2014-12-13 18:59:16
    Od: xyz <x...@i...pl>

    W dniu 2014-12-13 o 09:49, dddddddd pisze:

> [...]
    > mogli honorować kartki z wydrukiem np. "płatność mobilna: Wrocław nr
    > klienta xxx, Poznań yyy, Warszawa zzz itd." (ew wydrukowane na jednej

    Nr rejestracyjny jest unikalny więc może być identyfikatorem. Jedyne
    oznaczenie jaki mogło by być wymagane aby ułatwić kontrolerom pracę to
    jakaś standardowa karteczka z informacją że jesteśmy użytkownikami systemu.

    --
    --- xyz

    ---
    Avast.