    From: pz <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.comp.www
    Subject: Re: z serii: jak to jest zrobione
    Date: Fri, 17 Sep 2010 00:25:01 +0200

    W dniu 2010-09-17 00:15, Peter May pisze:

    > Nie. Jeśli korzystasz z przeglądarki Firefox, to dodatek Firebug
    > znakomicie ułatwi Ci wyciąganie każdej grafiki niezależnie czy to będzie
    > obrazek czy tło.

    Ale bez żadnych tam fajerbagów.
    Moim zdaniem jest trudniej niż wyłączyć JS.
    Chociaż jedno i drugie głupie w sumie.

    A tak BTW:
    Te wszystkie obrazki to w sumie osobne linki montowane do kupy podczas
    wyświetlania strony (jeśli dobrze myślę). A czy nie ma takiej opcji,
    żeby było normalnie binarnie dołączone do HTML-a? Tak jak załącznik do
    poczty?

    Przed zapisaniem obrazka na dysk, to by nijak nie chroniło.
    Ale przed hotlinkowaniem jak najbardziej. Czy nie?