  • Data: 2010-05-18 18:46:36
    Temat: Re: zalana stacja paliw
    Od: "wowa" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Sebastian Sawicki" <f...@s...edu.pl> napisal w wiadomosci
    news:3ldac7-1vk.ln1@kerber0.swps.edu.pl...

    > zbiorniki maja odpowietrzanie grawitacyjne AFAIK

    Na pewno od razu nie przywróca sprzedazy. Trzeba sprawdzic instalacje
    paliwowe, elektryczne, informatyczne itp. Zbiorniki sa hermetyczne,
    odpowietrzane z niewielkim nad/podcisnieniem (cos w rodzaju zaworu
    bezpieczenstwa) wyprowadzonym ok 3m ponad poziom. Sa metody na sprawdzenie
    wody w zbiorniku.
    Wojtek

    --
    Taaa... Oczywiscie, sa lekarze, którzy