  • 1. Data: 2010-05-18 13:18:04
    Temat: zalana stacja paliw
    Od: "mz" <2...@w...pl>

    Witam
    Interesuje mnie zalana stacja paliw. Czy po tym jak wody zejdą można od razu
    tam tankować bez obaw o zalanie baku mieszanką paliwa z wodą ?
    Niby zbiorniki powinny byc szczelne ale to teoria a praktyka to czasem
    troche inna sprawa.
    CO wy o tym sądzicie i jakie są wasze doświadczenia w tej kwesti.

  • 2. Data: 2010-05-18 14:26:39
    Temat: Re: zalana stacja paliw
    Od: Sebastian Sawicki <f...@s...edu.pl>

    On 18.05.2010 13:18, mz wrote:
> [...]
    > troche inna sprawa.
    > CO wy o tym sądzicie i jakie są wasze doświadczenia w tej kwesti.

    zbiorniki maja odpowietrzanie grawitacyjne AFAIK
    S.

  • 3. Data: 2010-05-18 14:31:58
    Od: "J_K_K" <J...@i...fm>

    Użytkownik "mz" <2...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Niby zbiorniki powinny byc szczelne ale to teoria a praktyka to czasem
    > troche inna sprawa.

    http://www.rmf24.pl/foto/zdjecie,iId,180572,iAId,108
    95

    "Oto zdjęcia z zalanego cmentarza w Brzeszczach.
    Na cmentarzu roznosi się smród z wyciekłego oleju napedowego z pobliskiego
    CPN"

    Pzdr

    JKK

  • 4. Data: 2010-05-18 18:46:36
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    Uzytkownik "Sebastian Sawicki" <f...@s...edu.pl> napisal w wiadomosci

    > zbiorniki maja odpowietrzanie grawitacyjne AFAIK

    Na pewno od razu nie przywróca sprzedazy. Trzeba sprawdzic instalacje
    paliwowe, elektryczne, informatyczne itp. Zbiorniki sa hermetyczne,
    odpowietrzane z niewielkim nad/podcisnieniem (cos w rodzaju zaworu
    bezpieczenstwa) wyprowadzonym ok 3m ponad poziom. Sa metody na sprawdzenie
    wody w zbiorniku.
    Wojtek

    --
    Taaa... Oczywiscie, sa lekarze, którzy
    poswiecaja caly swój czas i wiedze

  • 5. Data: 2010-05-19 14:18:35
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "wowa" <w...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > odpowietrzane z niewielkim nad/podcisnieniem (cos w rodzaju zaworu
    > bezpieczenstwa) wyprowadzonym ok 3m ponad poziom.

    Czy zawsze jest to 3m ponad ziemia?

    > Sa metody na sprawdzenie wody w zbiorniku.

    Czy mozesz mi napisac pare slów wiecej na temat tych metod?

  • 6. Data: 2010-05-20 00:35:18
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    Uzytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisal w wiadomosci

    > Czy zawsze jest to 3m ponad ziemia?

    Nie sprawdzilem tego, 3 lub 4m, minimalna wysokosc wynikajaca z przepisów.

    > Czy mozesz mi napisac pare slów wiecej na temat tych metod?
    Wszystkie systemy mierzace stan produktów posiadaja dodatkowo pomiar wody.
    Jesli takowych brak, mozna sprawdzic lata smarujac koniec pasta wodoczula.
    Jesli brak i pasty, wystarczy zwyklym mydlem natrzec koniec laty :) Paliwo
    nie rozpuszcza mydla. Natomiast po takim zalaniu
    http://www.krakow.pl/miasto/custom/powodz/img/image0
    21.jpg laboratorium na
    pewno bedzie badac stan paliwa.
    Przy okazji, na tym zdjeciu widac odpowietrzenia zbiorników, te trzy
    "patyki" na lewo i ponizej wiaty.
    Wojtek

  • 7. Data: 2010-05-23 00:21:15
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "wowa" <w...@g...pl> wrote in message
> [...]
    21.jpg laboratorium na
    > pewno bedzie badac stan paliwa.
    > Przy okazji, na tym zdjeciu widac odpowietrzenia zbiorników, te trzy

    A jak sie to ma do paliwa z etanolem?