  • 1. Data: 2012-02-06 08:29:13
    Temat: zamarzania ciag dlaszy...
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Ave!

    Te mrozy wykończą mojego biednego staruszka ;)

    Bendix zaczyna puszczać, dmuchawa zdechła (może to tylko bezpiecznik -
    muszę sprawdzić), a rano miałem jeszcze zamarznięte kierunkowskazy
    (przekaźnik był zwarty na stałe... dopiero w połowie trasy się rozruszał
    ;) )

    A mechanik będzie miał wolne miejsce najwcześniej pod koniec tygodnia...

  • 2. Data: 2012-02-06 09:09:38
    Temat: Re: zamarzania ciag dlaszy...
    Od: "michno" <m...@m...biz.pl>

> [...]
    > ;) )
    >
    > A mechanik będzie miał wolne miejsce najwcześniej pod koniec tygodnia...

    a co to za staruszek?
    nie wiem skąd jesteś, ale moge Ci polecić najlepszy warsztat w Warszawie na
    jaki
    udało mi się trafić od ostatnich kilku lat. Prowadzą dwaj inżynierowie
    na Bemowie w Warszawie tuż obok Wola Parku na Górczewskiej.
    Mechanika NOVA, Górczewska 193, tel. 22 664 11 88.
    Ostatnio jak byłem jeszcze w grudniu mieli jakąś promocje i za dość
    spory przegląd auta zapłaciłem prawie 20% mniej za usługi.
    Po prostu nie ściemniają, mówią i robią to co potrzeba.

  • 3. Data: 2012-02-06 17:20:13
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2012-02-06 08:29, Andrzej Lawa pisze:
> [...]
    > ;) )
    >
    > A mechanik będzie miał wolne miejsce najwcześniej pod koniec tygodnia...

    O ile mi wczesniej w AUDI odma zamarzla i polalem ciepla woda, o tyle
    dzisiaj nie odpalilo bo wlasnie tez bendiks chyba zamarzl. Po
    przekreceniu kluczyka robi tylko "...cyk..."

    --
    venioo -> GG:198909
    Sprzedam AUDI 100 C4 '91 AAR 2.3 LPG

  • 4. Data: 2012-02-06 22:32:17
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 06.02.2012 17:20, v...@i...pl pisze:

    > O ile mi wczesniej w AUDI odma zamarzla i polalem ciepla woda, o tyle
    > dzisiaj nie odpalilo bo wlasnie tez bendiks chyba zamarzl. Po
    > przekreceniu kluczyka robi tylko "...cyk..."

    U mnie robi "bziuuuuuuuuuuuuuuuu" (kręci się bez obciążenia), jak to go
    trochę rozgrzeje to załapuje na jakieś dwa obroty, a potem to już jakoś
    idzie.

    Jak jest ciepły trzyma ładnie.

  • 5. Data: 2012-02-06 22:33:28
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 06.02.2012 09:09, michno pisze:

    > a co to za staruszek?

    Opel Corsa B z 1993 roku. Wolnossący diesel.

    > nie wiem skąd jesteś, ale moge Ci polecić najlepszy warsztat w Warszawie

    Dzięki, mam sprawdzonego mechanika-sąsiada :)

  • 6. Data: 2012-02-07 09:33:04
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 06.02.2012 22:32, Andrzej Lawa pisze:

    > U mnie robi "bziuuuuuuuuuuuuuuuu" (kręci się bez obciążenia), jak to go
    > trochę rozgrzeje to załapuje na jakieś dwa obroty, a potem to już jakoś
    > idzie.
    >
    > Jak jest ciepły trzyma ładnie.

    Panowie, skoro już przy różnych cyk cyk, oraz bziuuuuuu... co może być
    przyczyną, gdy samochód po nocce na mrozie (-20) nie zakręcił
    rozrusznikiem bez żadnego wyżej wymienioneg dźwięku? Akumulator jest
    sprawny, bo za którymś razem w końcu zakręcił i robił to całkiem żwawo.
    Objaw był taki że wkładam kartę(laguna), zapalają się kontrolki +
    grzanie świec, lecz rozrusznik jednak nie startuje, kontrolni nie
    przygasają, więc i obciążenia nie było.

    Czy taki objaw to początek końca rozrusznika? czy po prostu ten
    "stycznik"(nie wiem jak się to zwie fachowo) się przymroził i nie
    zasprzęglił rozrusznika i jest to nieszkodliwe, oraz nie wróży to końca
    jego żywota? Sytuacja, puki co, jednorazowa.

  • 7. Data: 2012-02-07 10:13:19
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 07.02.2012 09:33, Albercik pisze:
    \

    > Objaw był taki że wkładam kartę(laguna), zapalają się kontrolki +
    > grzanie świec, lecz rozrusznik jednak nie startuje, kontrolni nie
    > przygasają, więc i obciążenia nie było.

    Jak nie przygasają, to wg. mnie nie zadziałał w ogóle mechanizm
    załączania rozrusznika.

    W jak mi wczoraj przymarzł przekaźnik od kierunkowskazów, to czemu nie
    ten? ;)

  • 8. Data: 2012-02-07 11:46:56
    Od: "TM" <t...@p...onet.pl>

    > Jak nie przygasają, to wg. mnie nie zadziałał w ogóle mechanizm
    > załączania rozrusznika.
    >
    > W jak mi wczoraj przymarzł przekaźnik od kierunkowskazów, to czemu nie
    > ten? ;)

    Z sikaniem nie masz problemów? To też byłby temat godny do poruszenia na
    forum. Twój infantylizm przekracza granicę dziecięcego widzenia świata.
    Opisz jeszcze i inne gówniane problemy jakie masz.