  • Data: 2014-12-23 19:13:15
    Temat: Re: zaniżone odszkodowanie OC - jak walczyć?
    Od: dddddddd <f...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-12-23 14:54, AL pisze:

    > wybierz naprawę bezgotówkową - nie będziesz miał problemów jak wyżej
    > opisałeś.

    jeden problem - musiałbym zaczekać do wyroku sądu (nie wiem, kilka,
    kilkanaście miesięcy) - teraz to tylko własne pieniądze mogę wyłożyć

    > Może ubezpieczalnie specjalnie tak zaniżają wycene, bo wiedzą, że Polak
    > to cwaniak, a każdy cwaniak zrobi po taniości i resztę zostawi w
    > kieszeni? ;)

    zaniżają bo to cwaniaki. Błotnik mogę założyć chiński, ale lampę tylko
    dobrej marki. Skoro nie dają pieniędzy na tańszą naprawę, to niech płacą
    w cenach ASO.
    równie dobrze mogę tego w ogóle nie zrobić - pieniądze mi się należą i
    tyle, jak nie zrobię to auto będzie niższej wartości, na jedno wyjdzie.
    Jakieś 3 miesiące temu miałem stłuczkę innym autem. Wziąłem pieniądze bo
    dali sensowną dla mnie kwotę (podnieśli po moim kontakcie do znośnego
    poziomu). Auta jeszcze nie zrobiłem - zderzak do wymiany, kupiony, nie
    ma kiedy założyć.

    Łukasz