  • Data: 2017-08-21 12:28:47
    Temat: Re: zasięg Play
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "KOMTUR"

    ...według jakich zasad błędnie cytuję.
    Tylko nie mów, że według nieformalnej netykiety, która może i była dobra
    za czasów czytników na PC, za to w czasach internetu mobilnego, jest
    kompletnie nielogiczna i niepraktyczna.
    Po kiego grzyba mam przewijać często kilkadziesiąt linijek tekstu, jeśli
    mogę go przeczytać od razu. Natomiast jeśli chcę lub potrzebuję cofnąć
    się do poprzednich wypowiedzi, wtedy sobie "zjadę" niżej.
    ---
    To jest tradycyjne cytowanie, które ma opisywane przez Ciebie wady, ale
    przynajmniej wiadomo co następuje po czym a nie, że raz ktoś pod a raz nad.
    Zważ na to, że może być wiele komentarzy do jednej wypowiedzi. Taki problem,
    że chciałbyś odwrotnie czytać powinien rozwiązać twój czytnik a nie
    usiłujesz przewrócić wszystko do góry nogami, co nie uda się.

    "Twój" sposób cytowania jest, na szczęście, bardzo rzadko używany w
    korespondencji "firmowej", bo by mnie kurwica zżarła jakbym musiał
    przewijać kilkaset linijek, tylko po to, żeby przeczytać na końcu słowo
    "tak".
    ---
    To jest właśnie kłopot twojego czytnika a nie sposobu cytowania. Mógłby np
    przewinąć do pierwszego komentarza.

    Generalnie współcześnie artykuły powinny być zapisane w xml, cytaty w jakiś
    szczególny sposób, ale niezwiązany z prezentacją, czyli nie nad czy pod, ale
    tak by dało się wyświetlić jak bądź a teksty w hypertekscie by wszystkie
    szczególne wartości związane z tekstem były jednoznacznie przenoszone, takie
    jak podkreślenia, pogrubienia, odnośniki internetowe. No ale nie ma gotowego
    rozwiązania a Usenet umiera a nie rodzi się by istniała realna szansa na
    wprowadzenie takich rozwiązań. No i nadal gdzieś miałbyś dla kompatybilności
    alternatywną treść na potrzeby "starożytnych" czytników, która to treść
    oczywiście też nie jest akceptowana przez ludzików bo im czytniki głupieją i
    się plują jak na twoje cytowanie.