  • Data: 2016-07-21 19:21:51
    Temat: Re: zasieg wifi
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Magnus Elephantus" napisał w wiadomości grup

    >Wtedy, byly dostepne jedynie urzadzenia BreezeCom.
    >http://www.alvarion.com/addons/support/ics/product_
    support_form/BreezeNET4_4.pdf

    Ale to specjalizowane urzadzenie, o zasiegu na jaki go tam
    zaprojektowano.
    A ja tu o o lacznosci z popularnymi sprzetami, o ktorych wiadomo, ze
    malej mocy i juz kilkadziesiat metrow jest problematyczne.

    >Wtedy AP, kosztowalo 8 - 10 tys. nowych zlotych.

    I starczal na 2.5km :-)
    Dzis AP za darmo, w porownaniu do innych kosztow :-)

    Ale tak czytam ... to juz 802.11, czyli w zasadzie WiFi. Standard
    zaprzeszly co prawda.
    Moc 100mW/20dBm ... czyli tyle co wspolczesny AP.

    Czy to z powodu wiekszej predkosci/szerszego pasma teraz jest taki
    krotki zasieg ?

    A jaka moc maja np smartfony - tez 100mW ?

    J.