  • Data: 2017-02-24 20:49:16
    Temat: Re: zatrzymywanie się na zielonej strzałce
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Powitanko,

    > Obecnie to niczego nie można być pewnym, bo cholera wie jak te strzałki
    > są oprogramowane.

    Jeszcze nie spotkałem inaczej działającej, niż te, jak opisałem, ale
    czujność zawsze zalecana, nawet jak się ma pierwszeństwo.

    > IMHO na strzałce było bezpieczniej niż na
    > zielonym.

    Zdaje się, że przez ostatnie kilkanaście lat był jeden przypadek
    potrącenia pieszego na zielonej strzałce. Bez poważniejszych obrażeń.
    Powinno byc jak w USA, czy Kanadzie - możesz zawsze skręcic w prawo pod
    warunkiem ustąpienia pierwszeństwa (bez wprowadzajacych zamieszanie
    strzałek). W Kanadzie musisz się do tego zatrzymać, jak u nas.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa