  • 1. Data: 2011-03-04 10:34:19
    Temat: ze jako sezon tuz tuz, to mam pytanie
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    Jak jezdzic? W kamizelkach, czy bez, czy kamizelki beda modne w tym
    sezonie? Jezeli tak, to jakie?(kroj, zapiecie, jakas grafika, bo ze
    odblaskowe to wiadomo) :-D
    Michal V-R
    gg 9409047
    żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

  • 2. Data: 2011-03-04 14:13:49
    Temat: Re: ze jako sezon tuz tuz, to mam pytanie
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2011-03-04 11:34, Michał V-R pisze:
    > Jak jezdzic? W kamizelkach, czy bez

    zalezy jaki czoper i czy MC sie nie przyjebia.

    KJ

  • 3. Data: 2011-03-04 14:24:09
    Od: duddits <d...@N...pl>

    On 04.03.2011 11:34, Michał V-R wrote:
    > Jak jezdzic? W kamizelkach, czy bez, czy kamizelki beda modne w tym
    > sezonie? Jezeli tak, to jakie?(kroj, zapiecie, jakas grafika, bo ze
    > odblaskowe to wiadomo) :-D

    Normalnie jeździć, a jak niby? :) Chcesz być taki modny to kupuj te, ...
    żurnale.

    Ja mam taką (żółta): http://jednymsladem.com.pl/kamizelki.html

    Co do tego, że bezpieczniej, to no cóż ..., dwa lata temu przejeździłem
    jakieś 10kkm w odblasku, potem rok temu coś mi się odwidziało i
    kamizelka przeleżała w szafie, aż do pewnego wrześniowego poranka kiedy
    to sumienie mnie ruszyło i postanowiłem ją znowu założyć.

    Tego samego dnia po południu miałem "stłuczkę", po której moto poszło do
    kasacji :) Sprawca (chyba już gdzieś na grupie o tym pisałem) okazał się
    być policjantem po służbie a całe zdarzenie miało miejsce pod KGP :)

    Jeszcze nie wymyśliłem czy założę ją w tym roku.

    --
    duddits

  • 4. Data: 2011-03-04 16:21:17
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    W dniu 11-03-04 11:34, Michał V-R pisze:
    > Jak jezdzic? W kamizelkach, czy bez, czy kamizelki beda modne w tym
    > sezonie? Jezeli tak, to jakie?(kroj, zapiecie, jakas grafika, bo ze
    > odblaskowe to wiadomo) :-D

    Sie okaże kiedy i który producent ma lepszych lobbystów.

    --
    Tom01

  • 5. Data: 2011-03-04 18:02:36
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "Michał V-R" <m...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    > Jak jezdzic? W kamizelkach, czy bez, czy kamizelki beda modne w tym
    > sezonie? Jezeli tak, to jakie?(kroj, zapiecie, jakas grafika, bo ze
    > odblaskowe to wiadomo) :-D

    Nie wystarczą Ci odblaski, w które standardowo wyposażone są nasze wypasione
    kurtki motocyklowe?

  • 6. Data: 2011-03-04 19:12:04
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2011-03-04 19:02, Marcin N pisze:

    > Nie wystarczą Ci odblaski, w które standardowo wyposażone są nasze
    > wypasione kurtki motocyklowe?

    Nie przypominam sobie żeby mój dres miał odblaski:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 7. Data: 2011-03-06 08:42:43
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2011-03-04 23:42, Monster pisze:

    > Nie przypominam sobie żeby mój dres miał odblaski:-)

    Ale moj ma za to 4 paski, to bardziej wypasiony adidas :-D