  • Data: 2019-01-22 07:52:39
    Temat: Re: zmniejszenie obrotów silnika
    Od: Roman Rogóż <r...@s...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To w instrukcji nalezy napisac ze wybor kierunku obrotow dokonywany jest przez
    wylaczenie i ponowne wlaczenie. Czynnosc nalezy powtarzac do skutku. Mozna z rachunku
    prawdopodobienstwa obliczyc ile maksymalnie moze byc prob. Z doswiadczenia z kuchenka
    mikrofalowa wyszlo mi ze w realu maksymalnie za trzecim razem uzyskuje sie zamierzony
    kierunek obrotow. Poza tym zanim zaczales pisac swoja opinie to spytales czy w
    przypadku tego stolika obrotowego kierunek ma znaczenie? Bo jesli nie spytales to
    mozna o kant dupy potluc Twoja odpowiedz.

    No to teraz należy zbudować układ który będzie restartował silnik aż
    obroty będą we właściwym kierunku
    Przekaźniki, atmega ?
    W ostateczności będę musiał nadstawić kant dupy do rozbicia tego całego
    rozwiązania z silnikiem