  • Data: 2020-01-20 16:36:36
    Temat: Re: znalezc klucze
    Od: robot <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-01-20 o 16:00, viktorius pisze:

    > Rodzice mieli taki zamek w drzwiach przez długie lata. Przypadki zatrzaśnięcia
    drzwi można policzyć na palcach, jednej ręki. Spowodowane przez dorosłych, bo siebie
    i brata jako dzieciaków nie liczę. Po prostu zawsze trzeba było mieć klucze w ręce
    naciskając klamkę do wyjścia. Awaryjnie klucz u ciotki klatkę obok.

    > Dla mnie jako dziecka, meczące, bo klucz trzeba mieć zawsze ze sobą. Dla rodzica
    wygodne, bo jak dziecko idzie do szkoły później niż rodzice do pracy, to rodzic się
    nie martwi czy dzieciak na pewno zamknął drzwi na klucz.
    > Nawet jak faktycznie tego klucza nie miałem przy sobie, to do ciotki nie latałem.
    Albo czas spędzało sie na dworze, albo u jakiegoś kolegi w razie niepogody. W
    drzwiach tylko kartka gdzie jestem, taki analogowy sms :)

    Ja bym się zatrzasnął przy pierwszym wyjściu do bokówki.