  • Data: 2018-01-30 01:30:07
    Temat: Re: żona mnie zatłucze jak nie pomożecie
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wszystko podpowiadają jakieś dziwne, niezrozumiałe rozwiązania. A czy
    > nie prościej zmienić... żonę?

    Myślę o tym czasem, jak mnie wkurzy, ale :

    1. Przyzwyczaiłem się
    2. Trudno znaleźć ładniejszą ( modelka playboya - ale nie podam numeru... :)
    3. Umie układać elementy SMT z prędkością około 500 CPH (sprawdzone
    kilka razy )
    4. Można z nią pogadać o splątaniu kwantowym, ostatnio próbowała się
    nauczyć programowania w C#
    5. Robi dobre jedzenie
    6. Toleruje że wstaję czasem o 15.00 tej
    7. Można zabrać do dowolnie drogiej restauracji (i tak zamówi sałatę z
    trawy za 10 zł.)
    8. Przytula mnie, mimo że jestem brzydki i gruby (fuj)
    9. Poznaliśmy się kiedy jeździłem 20-letnią Hondą - więc moja kasa,
    której się dorobiłem nie jest jej motywacją.

    Tak, że - no nie jest łatwo znaleźć coś lepszego.
    Próbuję czasem - ale na razie dupa :)