  • Data: 2017-10-18 00:50:03
    Temat: Re: "zwornik" zamiast baterii AA
    Od: JaNus <bez@adresu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-10-17 o 20:03, Dariusz Dorochowicz pisze:
    > Kiedyś jak była tak potrzeba to po prostu się wkładało jeden koniec
    > kabla pod odpowiedni minus baterii i tyle. Jak ktoś miał czas chęć to
    > ten koniec był w postaci cienkiej blaszki odpowiednio wyprofilowanej
    > żeby się trzymała na miejscu i z dłuższym wyprowadzeniem żeby sam
    > kabelek był przylutowany już poza koszyczkiem.

    A tak, zapomniałem o tym wspomnieć: robiłem tak onegdaj, lecz
    zniechęciło mnie nieco to, że nawet gdy blaszkę pracowicie
    wyprofilowałem, coby pięknie pasowała, to ta, wredna jędza, jakoś
    lubiała wciąż wyskakiwać, zrywając połączenie. Ale to chyba niezły
    sposób, tle, że nie wtedy, gdy będzie ten koszyk poddawany wstrząsom. Do
    zastosowań "mobilnych" nie zanadto się nada, ale jeszcze popróbuję.