  • Data: 2017-05-18 09:33:44
    Temat: Re: zwykły tablet
    Od: slawek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 18 May 2017 08:03:06 +0200, Roman
    Rogóż<r...@s...krakow.pl> wrote:
    > Potrzebuję tabletów z androidem

    NVidia Shield K1 jest (prawie) ok. Plusy: moc obliczeniowa; CPU 4
    rdzenie, GPU 192 rdzenie; gniazdo HDMI. Minusy: niewymienna bateria,
    tylko jedno gniazdo USB (trudno ładować i mieć tam coś podłączone); 8
    cali ekranu to za mało do pracy z klawiaturą BT (z 40 cm literki są
    za małe, z 15 cm nie da się ustawić klawiatury); słaba kamerka;
    obudowa nie jest idealnie spasowana. Cena jest ok, ale oczywiście są
    tańsze tablety. Ściema co do czasu pracy na baterii: nie jest to ileś
    godzin, raczej 30 minut przy obciążeniu - fakt że wtedy wydajność
    jest większa niż laptopa sprzed kilkunastu lat.

    Dodatkowo można: podpiąć przez WiFi jako ekran do PC z kartą NVidia
    (free) i grać zdalnie w gry zainstalowane na tymże PC; grać w gry z
    serwerów NVidia (tak, Wiedźmin na tym też pójdzie)... (ale to już
    abonament i trzeba mieć 5Gb/s).

    Wku... cena za rysik (pasywny). Nie jestem audiofilem, więc nie
    kupiłem. System jak system, nie ma bloatware, ok.