  • 1. Data: 2010-07-31 18:30:27
    Temat: Reflektory lewo-, czy prawostronne?
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W opisie wyposażenia mam "halogen headlight for left-hand drive". Google
    tłumaczy to "reflektor do jazdy po lewej stronie". Światło tylne
    przeciwmgielne to "rear fog light for driving on the right" co z
    tłumaczenia google można zrozumieć jako do jazdy po prawej. A autko na
    rynek niemiecki (w/g kodu na wlepce). Ktoś mnie (nomen omen) oświeci,
    czy te reflektory to są do ruchu prawo, czy lewostronnego, bo może
    googlownica źle rozumie opis?

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 2. Data: 2010-07-31 18:34:16
    Temat: Re: Reflektory lewo-, czy prawostronne?
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-07-31 18:30, Big Jack pisze:
> [...]
    > rynek niemiecki (w/g kodu na wlepce). Ktoś mnie (nomen omen) oświeci,
    > czy te reflektory to są do ruchu prawo, czy lewostronnego, bo może

    Left-Hand Drive, w skrócie LHD to auto, gdzie siedzisz po lewej. Czyli,
    dajmy na to, europejskie a nie z UK.
    Więc wszystko się zgadza.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 3. Data: 2010-07-31 19:32:00
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    log.net.pl
    *Marcin "Kenickie" Mydlak* napisał(-a):

    > Left-Hand Drive, w skrócie LHD to auto, gdzie siedzisz po lewej.
    > Czyli,
    > dajmy na to, europejskie a nie z UK.
    > Więc wszystko się zgadza.

    Już myślałem, że będę musiał jeździć po lewej stronie żeby nie oślepiać
    jadących z przeciwka ;) Dzięki :)

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 4. Data: 2010-07-31 20:54:08
    Od: "Jacek" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Big Jack" <a...@b...zz> napisał w wiadomości
    >W wiadomości
    log.net.pl

    > Już myślałem, że będę musiał jeździć po lewej stronie żeby nie oślepiać
    > jadących z przeciwka ;) Dzięki :)

    nie wpadłes na to, ze po zmroku stając pod jakąś ścianą czy garażem
    zauważyłbyś promień światła i z tego wydedukował jakie masz reflektory?

    --
    Stoout
    prywatnie Vectra 1.8 LPG '97 & Uniden 520 / Lemm 900

  • 5. Data: 2010-07-31 22:47:32
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    zeta.pl
    *Jacek* napisał(-a):

    > nie wpadłes na to, ze po zmroku stając pod jakąś ścianą czy garażem
    > zauważyłbyś promień światła i z tego wydedukował jakie masz
    > reflektory?

    Wpadłem i dlatego pojechałemn na regulację. Mechanik nie zgłaszał, że
    coś nie halo. Ale nawet po regulacji lewy świeci jakby wyżej. Czy tak
    powinno być?

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 6. Data: 2010-07-31 23:36:15
    Od: "Jacek" <s...@w...pl>

> [...]
    > nie halo. Ale nawet po regulacji lewy świeci jakby wyżej. Czy tak powinno

    nie, oba powinny świecić na tej samej wysokości, a wzorowy promień na
    ścianie wygląda tak
    ______/ _____/ dla reflektorów z perforowanym szkłem, soczewki i gładkie
    szkła potrafią uzykać taki efekt
    ____/----- ____/----

    Jacek

  • 7. Data: 2010-08-01 08:40:28
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    zeta.pl
    *Jacek* napisał(-a):

    > soczewki i gładkie
    > szkła potrafią uzykać taki efekt

    I na tym urządzeniu do ustawiania tak było. Natomiast jak świecę na
    ścianę, to lewe wydaje mi się świecić wyżej. Może to tylko złudzenie,
    hmmmm

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675