  • 1. Data: 2010-07-31 17:57:49
    Temat: Wymiana opon i wątpliwości ...
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    No i teraz mi panowie w ASO ćwieka zabili. Wymieniali mi opony i wygląda na to,
    że spaprali robotę, ale mogę się mylic i tutaj pytanie do grupowiczów. Każda z
    opon jest asymetryczna. Napis OUTSIDE faktycznie jest na zewnątrz. Ale wydaje mi
    się, że są to też opony kierunkowe, czyli każda z nich powinna być na
    odpowiedniej stronie, aby lamelki były nachylone w dobrą stronę. U mnie wygląda
    to tak jak na rysunku pod spodem. Wydaje mi się, że mam źle załozone opony. Z
    drugiej strony w ASO twierdzą, że wszystko jest ok i że opony nie sa kierunkowe,
    że nie ma nigdzie strzałki w którą stronę mają byc załozone. Faktycznie strzałki
    nie ma, ale dziwnie, bo po prawej stronie kreski na oponie są skierowane inaczej
    niz po lewej. Powinny byc chyba symetrycznie? Mam rację?

    http://www.katanka.vel.pl/polygamia/byleco.jpg

    --
    Kacper Potocki vel Katanka
    PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!

  • 2. Data: 2010-07-31 18:05:18
    Temat: Re: Wymiana opon i wątpliwości ...
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Katanka pisze:
> [...]
    > nie ma, ale dziwnie, bo po prawej stronie kreski na oponie są skierowane
    > inaczej niz po lewej. Powinny byc chyba symetrycznie? Mam rację?

    Wiele opon asymetrycznych tak właśnie wygląda po założeniu.
    Na kierunkowych znajduje się strzałka z napisem "rotation" i takie opony
    trzeba kupować inne na lewą i inne na prawą stronę.

    Napisz jeszcze co to są za opony, to się zobaczy w katalogu co to za zwierz.

  • 3. Data: 2010-07-31 18:16:51
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    Tomasz Pyra wrote:

> [...]
    > opony trzeba kupować inne na lewą i inne na prawą stronę.
    >
    > Napisz jeszcze co to są za opony, to się zobaczy w katalogu co to za

    Continental Conti sportContact 2

    o takie:

    http://i.pbase.com/g3/68/564668/2/58181956.D.M.B.and
    tires003.jpg

  • 4. Data: 2010-07-31 19:03:06
    Od: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2010-07-31 17:57, Katanka wrote:
> [...]
    > nie ma, ale dziwnie, bo po prawej stronie kreski na oponie są skierowane
    > inaczej niz po lewej. Powinny byc chyba symetrycznie? Mam rację?

    na każdej oponie powinieneś mieć strzałkę z napisem ROTATION

  • 5. Data: 2010-07-31 20:37:21
    Od: " Wmak" <w...@N...gazeta.pl>

    Katanka <k...@i...pl> napisał(a):

    > http://i.pbase.com/g3/68/564668/2/58181956.D.M.B.and
    tires003.jpg

    Forbidden
    You don't have permission to
    access /g3/68/564668/2/58181956.D.M.B.andtires003.jpg on this server.

    Apache/2.0.58 (Unix) Server at i.pbase.com Port 80

  • 6. Data: 2010-07-31 22:06:03
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    Olek wrote:

    > na każdej oponie powinieneś mieć strzałkę z napisem ROTATION

    Strzałki nie ma, to wiem i tak mi mówili w ASO, ale mimo wszystko skośne
    nacięcia na oponach są w różnych kierunkach po obu stronach samochodu.

  • 7. Data: 2010-07-31 22:07:40
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    Wmak wrote:

> [...]
    >>

    > Forbidden
    > You don't have permission to
    > access /g3/68/564668/2/58181956.D.M.B.andtires003.jpg on this server.

    Dziwne, u mnie działa. Oto inny link:

    http://www.actionmotorsport.com.au/ProductImg/Tyres/
    High%20Performance/Continental/contisportcontact2_fu
    ll.gif

  • 8. Data: 2010-07-31 22:18:45
    Od: zefir <z...@S...pl>

    W dniu 2010-07-31 22:06, Katanka pisze:

    > Strzałki nie ma, to wiem i tak mi mówili w ASO, ale mimo wszystko skośne
    > nacięcia na oponach są w różnych kierunkach po obu stronach samochodu.

    Może sprawdź, czy tej strzałki nie ma na bokach wewnątrz. Jak patrzę na
    Twój rysunek i zdjęcia tych opon w necie to wszędzie ten prawie gładki
    pasek jest od zewnątrz a na Twoim rysunku wewnątrz. Może tu jest błąd?

    --
    pzdr.
    zefir

  • 9. Data: 2010-07-31 22:29:26
    Od: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2010-07-31 22:06, Katanka wrote:

    > Strzałki nie ma, to wiem i tak mi mówili w ASO, ale mimo wszystko skośne
    > nacięcia na oponach są w różnych kierunkach po obu stronach samochodu.

    http://www.awesomebuggy.com/support/images/buggies/t
    itan_series/titan/assembly/tire_rotation_arrow.jpg
    nie ma czegoś takiego?

  • 10. Data: 2010-07-31 22:50:02
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    <http://a.imageshack.us/img15/7639/gumy.jpg>