  • 1. Data: 2010-07-31 14:44:23
    Temat: antyradar do 1 000 PLN
    Od: mierzvoj <m...@o...eu>

    witam czy ktos moglby polecic jakis antyradar do 1 000 PLN? pozdro

  • 2. Data: 2010-07-31 18:22:06
    Temat: Re: antyradar do 1 000 PLN
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "mierzvoj" <m...@o...eu> napisał w wiadomości
    8.149...
    > witam czy ktos moglby polecic jakis antyradar do 1 000 PLN? pozdro

    Mam Noxo 100, jak kupowałem był chyba najtańszym sprzętem o podobnych
    możliwościach, było to niedawno i pewnie wiele się nie zmieniło.
    Od czasu kiedy mam CB stał się zbędnym zabieraczem miejsca w gniazdku, więc
    jakby co to moge odsprzedać w dobrej cenie.

  • 3. Data: 2010-08-01 18:43:56
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 31 Lip, 18:22, "Cavallino" <c...@k...pl>
    wrote:
    > Od czasu kiedy mam CB stał się zbędnym zabieraczem miejsca w gniazdku, więc
    > jakby co to moge odsprzedać w dobrej cenie.

    Ale cb nie za dobrze radzi sobie z budkami na szpaki ;)

    Pzdr.
    L.

  • 4. Data: 2010-08-01 19:14:12
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-08-01 18:43:56 +0200, Lisciasty <l...@p...pl> said:

    > ku, więc
    >
    > Ale cb nie za dobrze radzi sobie z budkami na szpaki ;)

    Radzi sobie świetnie ze wszystkim.
    Problemem są idioci uważający, że kupno radia, anteny i odezwanie się
    (koniecznie w taki sposób):

    "-sprawdzam radyjko jak mnie słychać?
    - dobrze
    - a jak ścieżka do...?"

    Stanowi rozwiązanie problemu konieczności myślenia...

    --
    Bydlę

  • 5. Data: 2010-08-01 23:53:57
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    .googlegroups.com...
    wrote:
    > Od czasu kiedy mam CB stał się zbędnym zabieraczem miejsca w gniazdku,
    > więc
    > jakby co to moge odsprzedać w dobrej cenie.

    >Ale cb nie za dobrze radzi sobie z budkami na szpaki ;)

    Za to ar nie za bardzo z suszarkami.

  • 6. Data: 2010-08-02 12:58:49
    Od: "..Aldi..Romek.." <r...@p...fm>

> [...]
    > - dobrze
    > - a jak ścieżka do...?"
    > Stanowi rozwiązanie problemu konieczności myślenia...

    trzeba ich króko, a dobitnie poinformować o tym, że ISTNIEJE pewna etykieta
    kontaktów przez CB.. o wiele bardziej mi się podoba forma poinformowania o
    przejechanej przez siebie drodze, a następnie zapytanie o kierunek w którym
    się jedzie...

  • 7. Data: 2010-08-02 13:02:05
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Bydlę" <bydl?@bydl?.pl> wrote in message

    > Radzi sobie świetnie ze wszystkim.
    > Problemem są idioci uważający, że kupno radia, anteny i odezwanie się
> [...]

    Radyjki, sciezka, mobilki, jedzonko. Dziecinnieje sie po kupnie CB, czy
    raczej CB kupuja zdziecinniale dziady?

    Pozdrwiam
    Kamil

  • 8. Data: 2010-08-02 13:11:18
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "..Aldi..Romek.." <r...@p...fm> napisał w wiadomości news:

> [...]
    > etykieta kontaktów przez CB.. o wiele bardziej mi się podoba forma
    > poinformowania o przejechanej przez siebie drodze, a następnie zapytanie o

    A uważasz też że to się zawiera w ramach powszechnie akceptowanej etykiety?
    Bo w praktyce to słyszę raczej odwrotną kolejność.

  • 9. Data: 2010-08-02 13:51:26
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-08-02 13:02:05 +0200, "kamil" <k...@s...com> said:

    > Radyjki, sciezka, mobilki, jedzonko. Dziecinnieje sie po kupnie CB, czy
    > raczej CB kupuja zdziecinniale dziady?

    Raczej dziecinnieje.
    Mobile się zdarzają, ale wydaje mi się, że to doemna ciężarowców (;-)).
    Mobilki zazwyczaj słyszę od tych pytających o słyszalnośći zaraz potem
    o drogę - bo radio kupili tylko po to, by unikać kontroli.
    Ścieżka? Podaj dorosłą wersję ścieżki. ;-))) (tak, wiem, nie pisz "droga")

    Zauważ, że każdy fach ma swoje słownictwo - ponieważ zazwyczaj
    przytłaczająca większość ma historię dłuższą niż przciętny internauta
    potrafi wywieść, to traktuj się je jako coś... normalnego.

    A CB to ledwo kilkadziesiąt powojennych lat - tradycja się dopiero tworzy.

    A czasem spotkasz w eterze kogoś, kto zakończy rozmowę: 73, 55 i 8!.
    :-)

    --
    Bydlę

  • 10. Data: 2010-08-02 14:40:07
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-08-02 13:51, Bydlę pisze:
    (...)
    > A CB to ledwo kilkadziesiąt powojennych lat - tradycja się dopiero tworzy.

    Taaa, tradycja....

    > A czasem spotkasz w eterze kogoś, kto zakończy rozmowę: 73, 55 i 8!.
    > :-)

    Jasne - dwa bałwanki i lustereczko w twoją stronę....

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.