  • 1. Data: 2013-05-14 19:31:01
    Temat: Suszenie Iskrami a wypowiedź rzecznika Sokołowskiego
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    Jakiś czas temu, motyl wrzucił linka do filmu
    http://www.youtube.com/watch?v=N_Ye_fRgBqc

    Rzecznik policji, Mariusz Sokołowski zarzekał się, że policjanci są
    przeszkoleni i nigdy w życiu nie suszą radarami typu Iskra jeśli w
    zasięgu pomiaru jedzie kilka samochodów. Po obejrzeniu tego programu,
    zacząłem automatycznie zwracać uwagę na pracę przydrożnej drogówki.
    Ku mojemu zdumieniu, praktycznie wszyscy suszyli Iskrami nadjeżdżający
    peleton samochodów, nic sobie nie robiąc z nauk Sokołowskiego.
    Chyba zacznę nagrywać filmy i wyślę je do KGP z zapytaniem.

  • 2. Data: 2013-05-21 11:52:53
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 14.05.2013 19:31, DoQ pisze:
> [...]
    > peleton samochodów, nic sobie nie robiąc z nauk Sokołowskiego.
    > Chyba zacznę nagrywać filmy i wyślę je do KGP z zapytaniem.

    Mam takich kilka z każdego z dnia z DVR. Nawet materiale w materiale TVP
    są dwa pomiary na grupie pojazdów Iskrą-1.

    1) 46s materiału
    2) 1 min i 3s materiału.

    Najlepiej widać to na drogach dwujezdniowych z kilkoma pasami. Mnie
    osobiście Adam Rakowski z Gniezna zmierzył na grupie 3 pojazdów i
    jeszcze w sądzie przyznał sam, że były trzy.

    --
    Popieram https://www.facebook.com/NielegalneRadaryDoKosza